کد خبر: 35441 A

وضعیت مبهم چند سریال تلویزیونی/ خانم وزیر تمدید شد

وضعیت مبهم چند سریال تلویزیونی/ خانم وزیر تمدید شد

فصل ششم سریال‌ "خانم وزیر" تمدید شد اما هنوز سرنوشت چهار سریال دیگر شبکه CBS مشخص نشده است.

ایران آرت: شبکه‌ی CBS روز جمعه قرارداد تولید چندین سریال درام خود از جمله دو عنوان "خانم وزیر" (Madam Secretary) و "مک‌گایور" (MacGyver) که در نجاتشان تردید وجود داشت را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. اما سرنوشت چهار سریال دیگر از جمله "غریزه" (Instinct)، سریال جدید "کد" (The Code) و "خط قرمز" (The Red Line) و فصل جدید "باج" (Ransom) همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هیچیک از این چهار سریال پخش فصل جدید خود را به پایان نبرده‌اند. فصل دوم سریال "غریزیه" از ۱۶ ژوئن آغاز می‌شود و "خط قرمز" در میان فصل هشت اپیزودی خود قرار دارد. سه اپیزود از فصل‌های "کد" و‌ "باج" نیز هنوز روی ایر نرفته است.

هیچیک از این چهار سریال آمار بینندگان قابل قبولی ندارند. طبق آخرین شایعات باید منتظر کنسل شدن سریال "کد" باشیم. سریال "خط قرمز" توسط CBS هر هفته به صورت دو اپیزود متوالی پخش می‌شود و تمایل بیشتری به ادامه دادنش دارد. تصمیم شبکه برای ماندن یا رفت سریال "غریزه" ممکن است تا آخرین روزها صورت نگیرد.

سفارش تولید فصل دوم این سریال در حالی صادر شد که آمار بینندگانش در فصل اول متوسط بود، بنابراین تمدید شدن آن قمار بزرگی برای شبکه خواهد بود. سریال "باج" مجموعه‌ای کم خرج است که CBS آن را برای شنبه شب‌ها در نظر گرفته بود، بنابراین احتمال تمدید شدن این سریال هم اندک است.

the-code

به گزارش سی نما، شبکه‌ی CBS تصمیم خود در مورد چندین سریال کمدی را اعلام می‌کند. "مردی با یک نقشه" (Man with a Plan) محتمل‌ترین آن‌ها بود که دقایقی قبل سفارش ساخت فصل چهارم را دریافت کرد.

روز گذشته شبکه‌ی CBS سریال درام سیاسی "خانم وزیر" را برای فصل ششم تمدید کرده بود. در این سریال با نویسندگی "باربارا هال"، "تیا لئونی" در نقش "الیزابت مک‌کورد" وزیر زیرک امور خارجه آمریکا بازی می‌کند.

شبکه‌ی CBS همچنین سریال‌های (SEAL Team) را برای فصل سوم، "هاوایی فایو-او" (Hawaii Five-0) را برای فصل ششم، و (S.W.A.T.) را برای فصل سوم تمدید کرده بود.

 

هالیوود شبکه سی بی اس سریال تلویزیونی سریال پربیننده خانم وزیر مک گایور سریال باج سریال خانم وزیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین