کد خبر: 35410 A

زنان زیبا مردان زشت معروف/عکسها

ایران آرت : فوتبالیست های معروفی هستند که با وجود زشتی قیافه شان، همسرانی بسیار زیبا دارند. 

ورزش 11 نوشته است: بطنِ فوتبال سرشار از زیبایی است و هر بازیکنی که بتواند با ضربه زدن به توپ باعث خوشحالی و هیجان فوتبالدوستان جهان گردد زیبایی درونی فراوانی را برای خود خریده است. توجه به ظاهر هر انسانی نمی تواند ملاکی درست برای دستیابی به شخصیت آن شخص باشد و به همین دلیل نیز  بازیکنان وجود دارند که ظاهری زیبا ندارند اما با خصلت های بسیار عالی همسرانی زیبا رو برگزیده اند.

 

10- جولیان لسکات ( انگلیس )

این بازیکن انگلیسی یکی از فوتبالیست هایی بود که در آغز پروژه منچسترسیتی برای قهرمانی و افتخارآفرینی در لیگ برتر به این تیم پیوست. جولیان لسکات سال های آخر فوتبال خود را در ساندرلند گذراند.

جولیان لسکات
جولیان لسکات و همسرش

 

9- گابریل پائولیستا ( برزیل )

بازیکن برزیلی والنسیا یکی از مدافعینی بود که توسط آرسن ونگر کشف شد و از ویارئال به جمع یاران آرسنال اضافه شد. گابریل توانست در فصل گذشته با والنسیا نمایش خوبی ارائه دهد.

گابریل پائولیستا
گابریل پائولیستا و همسرش

 

8- پیتر کراوچ ( انگلیس )

مهاجم بلند بالای انگلیس بهترین دوران خود را در لیوپول گذراند و توانست در این تیم به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شود. پیتر کراوچ فصل گذشته در تیم استوک سیتی انگلستان توپ می زد.

پیتر کراوچ
پیتر کراوچ و همسرش

 

7- مارک همشیک ( اسلواکی )

همشیک اسطوره ناپولی به حساب می آید. کاپیتان ناپلی ها در فصل گذشته توانست با عبور از رکورد گلزنی مارادونا برای این تیم نام خود را در تاریخ این باشگاه ایتالیایی جاودانه کند.

مارک همشیک
مارک همشیک و همسرش

 

6- وین رونی ( انگلیس )

بهترین گلزن تاریخ منچستر یونایتد و یکی از بازیکنان اسطوره ای شیاطین سرخ در فصل گذشته با جدایی از این تیم و پیوستن به لیگ MLS ایالات متحده به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک می گردد.

وین رونی
وین رونی و همسرش

 

5- کارلوس توز ( آرژانتین )

آپاچی آرژانتینی ها در تیم های مطرح بسیاری در اروپا توپ زد و با حضور در لیگ چین نیز درآمد بسیار خوبی کسب کرد. به گفته خود این بازیکن، او امسال آخرین فصل فوتبالی خود را با بوکا جونیورز سپری خواهد کرد.

کارلوس توز
کارلوس توز و همسرش

 

4- لوکا مودریچ ( کرواسی )

بهترین بازیکن جام جهانی 2018 روسیه، یکی از باهوش ترین فوتبالیست های جهان به حساب می آید. لوکا مودریچ با حضور در رئال مادرید به تمامی افتخارات باشگاهی دست یافته است و در حال حاضر خواهان جدایی از کهکشانی ها و پیوستن به اینترمیلان ایتالیا است.

لوکا مودریچ
لوکا مودریچ و همسرش

 

3- مسعود اوزیل ( آلمان )

ستاره پرحاشیه ی آلمانی ها با حذف تلخ آلمان از جام جهانی یکی از مقصران عدم نتیجه گیری شناخته شد و از بازی های ملی خداحافظی کرد. مسعود اوزیل امیدوار است با اونای امری به آرسنال بتواند روزهای درخشانی را با این تیم لندنی تجربه نماید.

مسعود اوزیل
مسعود اوزیل و همسرش

 

2- فرانک ریبری ( فرانسه )

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه به حساب می آید. این بازیکن به خاطر تصادفی که در کودکی داشته است ظاهری عجیب پیدا کرده. فرانک ریبری به همراه بایرن مونیخ به سال های آخر فوتبال خود نزدیک می شود.

فرانک ریبری
فرانک ریبری و همسرش

 

1- رونالدینیو ( برزیل )

بازیکن محبوب و دوست داشتنی سال های نه چندان دور فوتبال برزیل که به شاعر فوتبال معروف بود به همراه بارسلونای اسپانیا تمامی افتخارات باشگاهی را کسب کرد و در سال 2002 نیز با برزیل به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت. حرکات با توپ بسیار زیبا و فوق العاده او هر فوتبالدوستی را در جهان به وجد می آورد.

 رونالدینیو
همسر رونالدینیو

 

زنان زیبا
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    اينهااونجوريم که شماتيترزدي زشت نيستند.ضمن اينکه زنها خيلي به زشتي وزيبائي مردها اهميت نميدهندوملاکهاي ديگري براي انتخاب دارنداضافه براين بعضي ازخانمها ازمردان زشت بيشترخوششون مياد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین