کد خبر: 35360 A

بازیگر جنجالی در نقش یک خواننده

بازیگر جنجالی در نقش یک خواننده

لیام نیسون که چندی پیش اعتراف کرد در جوانی قصد داشته یک مرد سیاهپوست را بکشد و اعتراف او با اعتراضات فراوانی همراه شد، در فیلمی جدید ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: لیام نیسون بازیگر فیلم‌های اکشن این بار در نقش و ژانری متفاوت و با فیلم کمدی "ساخت ایتالیا" به سینما می‌آید.

حقوق این فیلم در انگلیس را کمپانی لاینزگیت بر عهده دارد. کمپانی هانوِی نیز فروش جهانی این فیلم را اداره می‌کند.

در این فیلم علاوه بر لیام نیسون، لینزی دانکن بازیگر فیلم "آخر هفته"، والریا بیللو و مایکل ریچاردسون حضور دارند. همچنین جیمز دارسی به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، طبق گفته‌ها این فیلم بر روی یک خواننده انگلیسی به نام رابرت (با بازی لیام نیسون) تمرکز دارد که به همراه پسرش جک (با بازی ریچاردسون) به ایتالیا باز می‌گردند تا خانه‌ای را که از طرف همسرش به ارث رسیده، خیلی زود بفروشند، اما مشکل اینجاست که این خانه بیش از اندازه خراب است و آن‌ها به همراه افراد محلی به تعمیر آنجا می‌پردازند.

فیلمبرداری این پروژه در کشور انگلیس آغاز خواهد شد و در طی شش هفته آینده به منطقه توسکانی واقع در کشور ایتالیا نیز خواهد رسید.

دارسی فیلمنامه این پروژه را نوشته است. او به عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمایی همچون "دانکرک" به کارگردانی کریستوفر نولان و "اطلس ابری" به عنوان بازیگر حضور داشته است. او تجربه کارگردانی یک فیلم کوتاه را دارد که در سال ۲۰۱۷ به نمایش رآمد.

 

هالیوود فیلم کمدی انسانی لیام نیسون فیلم کمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین