کد خبر: 35327 A

توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده مهناز افشار

توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده مهناز افشار

ایران آرت: در حالی که برخی رسانه‌ها خبر احضار مهناز افشار به دادسرا را با شیطنت تحت عنوان حکم جلب این بازیگر مخابره کردند، سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به حواشی ایجاد شده در رابطه با مهناز افشار گفت: جلب و ممنوع الخروجی صحت ندارد و آنچه که عنوان شده احضار بود نه جلب.

ایسنا نوشت: غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که اخیراً یک سلبریتی در توییتش محتویاتی درباره قتل طلبه همدانی داشته آیا قوه قضائیه به آن ورود کرده است؟ گفت: من توصیه دارم به همه شهروندان که در اظهارنظر و سخنانشان هم قوانین و هم موازین شرعی را نگه دارند و پذیرفته شده نیست از افرادی که مخاطبان خاص خود را دارند نسنجیده سخن گویند یا خدایی نکرده در میدان دشمن بازی کنند. قوه قضائیه هر جا این اعمال مجرمانه باشد ورود می‌کند که برخی نیاز به شاکی خصوصی دارد و برخی مدعی العموم وارد می‌شود.

وی گفت: احدی از شهروندان در این رابطه اعلام شکایت کردند و به لحاظ شاکی خصوصی پرونده تشکیل شد و مدعی العموم به جهت محتوای غیرقانونی مطالب ورود کرده و رسیدگی می‌کند ولی شخص مورد نظر در خارج است و وکیلش گفته بزودی بازمی گردد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: حکم جلب و ممنوع الخروجی صحت ندارد و آنچه که عنوان شده احضار بود نه جلب. تاکنون حکم جلبی صادری نشده و به دلیل اینکه شخص در خارج از کشور است هنوز احضار هم اجرا نشده است.


به گزارش ایران‌آرت، مهناز افشار چندی پیش به توییت یک حساب کاربری در تویتتر واکنش نشان داد که گویا آن حساب کاربری غیرواقعی و جعلی بوده و شخص جاعل از تصویر یک روحانی با نام سیدغفار دریاباری سوءاستفاده کرده است. اکنون مهناز افشار با شکایت این روحانی به دادگاه احضار شده است.

مهناز افشار در حال حاضر برای برگزاری یک ورک‌شاپ به آلمان سفر کرده و به گفته وکیلش به محض اینکه به ایران برگردد در اولین فرصت در مرجع قضایی مربوطه حاضر خواهد شد.

مهناز افشار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین