کد خبر: 35257 A

تولید سه سریال مرتبط با "بازی تاج و تخت"/ سلطه تارگرین‌ها بر وستروس

تولید سه سریال مرتبط با "بازی تاج و تخت"/ سلطه تارگرین‌ها بر وستروس

جورج آر آر مارتین وضعیت سه سریال مرتبط با "بازی تاج و تخت" را روشن کرد و گفت فیلمبرداری یکی از این سریالها از پایان امسال آغاز می‌شود.

ایران آرت: اگرچه فقط سه اپیزود از فصل آخرِ "بازی تاج و تخت" باقی مانده است، اما سرانجام داستان دار و دسته‌ی جان اسنو و دنریس تارگرین به معنای به انتها رسیدن حضور اچ‌بی‌‌اُ در وستروس نیست. آنها هنوز یک سری سریال جداگانه در برنامه دارند که قرار است طرفداران را به این دنیا برگردانند و جرج آر آر مارتین، نویسنده‌ی سری رُمان‌های "نغمه یخ و آتش" که سریال "بازی تاج و تخت" براساس آنها ساخته شده است، به تازگی در جدیدترین پُست بلاگِ شخصی‌اش، شایعه‌های پیرامون اسپین‌آف‌های "بازی تاج و تخت" را روشن‌سازی کرده است.

مارتین اما قبل از اینکه سراغِ این موضوع برود، از تماشای فیلم "اونجرز: بازی پایانی" در سینما صحبت کرده است، از دور هم جمع کردن این همه کاراکتر در یک فیلم توسط مارول ابراز شگفتی کرده و از پیچ و تاب‌های اکشن حماسی پایانی فیلم و صحنه‌های شخصیت‌محورِ اوایل فیلم تعریف کرده است. سپس، او درباره‌ی جدیدترین کتابش یعنی "آتش و خون" (Fire And Blood)، تاریخِ خاندان تارگرین صحبت کرده است.

او به این نکته اشاره می‌کند که "آتش و خون" با حفظ کردن جایگاهش در بین پُرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در جریان بیش از سه ماه، دوام بلندمدتِ خوبی را تجربه کرده است. اما هنوز کار این کتاب تمام نشده و از یک لیست ۱۰ برتر دیگر سر در آورده است. "آتش و خون" در حالی در جایگاه دوازدهم فهرست پُرفروش‌ترین نسخه‌ی جلدِ سختِ کتاب‌های فیکشن قرار داشت که این هفته به جایگاه نهم صعود کرده است.

زومجی در ادامه نوشت؛ اما بالاخره به اصل خبر، اسپین‌آف‌های "بازی تاج و تخت" می‌رسیم. در سال ۲۰۱۷ بود که مارتین اعلام کرد که HBO در حال کار روی پنج اسپین‌آف برای "بازی تاج و تخت" است؛ هرچند خود مارتین می‌گوید که ترجیح می‌دهد آنها را به جای اسپین‌آف، دنباله صدا کند.

او در جدیدترین آپدیت بلاگش گفته است که برنامه‌ی ساختِ سه‌تا از این سریال‌ها به خوبی در حال پیش رفتن هستند. مارتین با لحن شوخی می‌گوید که فیلمبرداری یکی از آنها که نباید آن را "شب طولانی" صدا کند (که هزاران سال قبل از "بازی تاج و تخت" جریان دارد)، از اواخر امسال شروع می‌شود و دو سریال دیگر هم در مرحله‌ی سناریونویسی قرار دارند، اما قدم به قدم در حال نزدیک‌تر شدن به واقعیت هستند.

مارتین چیزی از اینکه دو سریال بعدی درباره‌ی چه چیزی هستند و به چه دورانی از تاریخ وستروس می‌پردازند فاش نکرده است، اما در پایان پُستش به طرفداران پیشنهاد می‌کند که یک نسخه از "آتش و خون" را خریداری و از حالا شروع به تئوری‌پردازی درباره‌ی موضوع دو سریال بعدی کنند.

همین پیشنهاد کافی بود تا طرفداران بلافاصله به این نتیجه برسند که احتمالا حداقل یکی از آن دو سریالِ باقی‌مانده، براساس یکی از رویدادهای دوران فرمانروایی ۳۰۰ ساله‌ی تارگرین‌ها بر وستروس خواهد بود؛ فرمانروایی‌ای که با فتح و متحد ساختن وستروس توسط اِگان تارگرین آغاز شد و تا کشته شدن اِریس تارگرین توسط جیمی لنیستر در پایان شورش رابرت براتیون ادامه داشت. 

بازی تاج و تخت جورج آر. آر. مارتین جرج آر آر مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین