کد خبر: 35243 A

افشاگری مادر اژدها درباره "بازی تاج و تخت"/ جنگ بزرگتری در راه است

افشاگری مادر اژدها درباره "بازی تاج و تخت"/ جنگ بزرگتری در راه است

امیلیا کلارک در یک گفتگوی تلویزیونی به هواداران سریال «بازی تاج و تخت» وعده داد قسمت‌های باقیمانده از این سریال با آنچه تاکنون پخش شده است قابل مقایسه نیستند.

ایران آرت: امیلیا کلارک بازیگر مجموعه محبوب «بازی تاج و تخت» هشدار داد که قسمت پنجم فصل پایانی، ذهن طرفداران این سریال را منفجر خواهد کرد.

امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین – و همچنین نقش‌های کالیسی و مادر اژدها – این موضوع را در گفتگو با جیمی کیمل و در شوی شبانه او مطرح کرد.

به گزارش صبا، هواداران سریال «بازی تاج و تخت» یکشنبه شب هفته گذشته (۸ اردیبهشت) شاهد یکی از حماسی‌ترین اپیزودهای این مجموعه با نام «شب طولانی» بودند که در آن کاراکتر شاه شب و ارتش بزرگ او نابود شدند.

بنا بر گزارش‌ها این اپیزود که سومین قسمت از فصل هشتم و پایانی «بازی تاج و تخت» محسوب می‌شد، دارای بزرگترین صحنه نبرد در تاریخ فیلم و سریال جهان بود که ضبط آن ۵۵ شب طولانی به طول انجامیده است. این اپیزود همچنین با ثبت رکورد ۱۷,۸ میلیون بازدیدکننده، پرمخاطب‌ترین قسمت این سریال بوده است.

با این حال امیلیا کلارک در گفتگوی خود تصریح کرده است که این نبرد عظیم در قیاس با آنچه که در هفته‌های آینده رخ خواهد افتاد هیچ بوده است. او گفت: اپیزود پنجم بزرگتر خواهد بود، منظورم این است که اپیزودهای چهارم، پنج و ششم دیوانه‌وار خواهند بود بنابراین بزرگترین تلویزیون ممکن را گیر بیاورید.

علاقه‌مندان به سریال «بازی تاج و تخت» در هفته‌های آینده انتظار رویارویی ارتش‌های‌ بزرگ سرزمین‌ وستروس با یکدیگر برای تصاحب تخت آهنین را می‌کشند.

«بازی تاج و تخت» یک مجموعه تلویزیونی فانتزی-حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او آمریکا ساخته شده و برگرفته از مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی «ترانه یخ و آتش» است.

نخستین فصل این سریال، ۸ سال قبل یعنی بهار ۲۰۱۱ پخش شده است.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین