کد خبر: 35187 A

کتابی که همچنان بی‌رقیب می‌تازد/ ۳۴ هفته صدرنشینی

کتابی که همچنان بی‌رقیب می‌تازد/ ۳۴ هفته صدرنشینی

رمان دلیا اونز ۳۴ هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته و همچنان می‌فروشد.

ایران آرت: مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز موفق شد بار دیگر در رتبه نخست پرفروش‌ها قرار بگیرد. این در حالی است که هفته گذشته و پس از چند ماه حضور در رتبه اول توسط «رستگاری» نوشته دیوید بالداچی کنار زده شد.

به گزارش ایبنا، «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 34 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و با اینکه هفته گذشته با انتشار داستان «رستگاریِ» بالداچی به رتبه دوم رفت اما این هفته بار دیگر به جایگاه نخست بازگشت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

«طعمه نئون» نوشته جان سندفورد در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. بیست و نهمین قسمت از مجموعه «طعمه» به تعقیب و گریز کاراگاه لوکاس داونپورت با قاتلی زنجیره‌ای می‌پردازد.

«رستگاری» نوشته دیوید بالداچی، نویسنده پرفروش آمریکایی هفته گذشته در رتبه اول پرفروش‌ها قرار گرفت و موفق شد به سلطه چند ماهه دلیا اُونز خاتمه دهد اما حالا و پس از دو هفته در جایگاه سوم قرار گرفته است. «رستگاری» پنجمین کتاب از مجموعه «مرد حافظه» است. آموس دِکر با وثیقه از میله‌های زندان رهایی می‌یابد و در تلاش است به پلیس ثابت کند بی‌گناه است.

«رزهای گمشده» نوشته مارتا هال کِلی پس از سه هفته از انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. در سال 1914 الیزا فریدی، جامعه‌شناس به خانواده‌های روسی کمک می‌کند تا از انقلاب روسیه بگریزند.

«جنگ جرقه‌ها» نوشته گرگ ویزمان در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. «جنگ جرقه‌ها» اولین جلد از مجموعه «جادو: گردهمایی» است که در آن اژدهایی قدیمی به نام نیکول بولاس به شهر راوانشیا حمله می‌کند.

 

نیویورک تایمز دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین