کد خبر: 35116 A

پیوستن یک ستاره به فصل سوم "وست‌ورلد"

پیوستن یک ستاره به فصل سوم "وست‌ورلد"

فصل سوم سریال "وست‌ورلد" در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود.

ایران آرت: بازیگر سرشناس دیگری به فصل سوم سریال علمی تخیلی "وست‌ورلد" (Westworld) شبکه‌ی HBO اضافه شد. "ونسان کسل" بازیگر فرانسوی در فصل جدید طبق شنیده‌ها باید در نقش یک شخصیت شرور بازی کند. پیش از این "آرون پل" بازیگر سریال "قانون‌شکنی" (Breaking Bad) هم به فصل سوم "وست‌ورلد" پیوسته بود.

"وست‌ورلد" با نویسندگی "جاناتان نولان" و "لیزا جوی" براساس فیلمی به همین نام به کارگردانی "مایکل کرایتون" محصول ۱۹۷۳ ساخته شده که داستانی تلخ در مورد ظهور هوش مصنوعی و تولد نوعی دیگر از حیات بر روی زمین روایت می‌کرد.

نولان و جوی در مورد پیوستن کسل می‌گویند: "از اینکه قرار است با ونسان کسل همکاری کنیم به شدت هیجان‌زده‌ایم. ما از قدیم‌الایام طرفدار او بوده‌ایم و از پیوستنش به وست‌ورلد خوشحالیم."

به گزارش سی نما، "وست‌ورلد" که در استودیوی برادران وارنر و "بد ربات" متعلق به "جی.جی ایبرامز" تولید می‌شود، ۲۱ نامزدی امی را برای فصل دومش دریافت کرد. نولان، جوی، ایبرامز، "آتنا ویکام"، "ریچارد جی. لوییس"، و "بن استیونسون" تهیه‌کنندگان این مجموعه‌ی تلویزیونی‌اند.

کسل به خاطر بازی در قسمت اول و دوم "غریزه‌ی جنایت" (Mesrine: Killer Instinct) جایزه‌ی سزار را دریافت کرده و سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌های "قوی سیاه" (Black Swan) و "وعده‌های شرقی" (Eastern Promises) را نیز دارد. او به زودی باید در فیلم "زیرآب" (Underwater) به کارگردانی "ویلیام یوبنکس" بازی کند.

شبکه‌ی کابلی HBO تأیید کرده است که فصل سوم سریال "وست‌ورلد" (Westworld) به همراه فصل دهم "زیاد ذوق زده نشو" (Curb Your Enthusiasm) در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود.

 

هالیوود وست ورلد ونسان کسل سریال پربیننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین