کد خبر: 35060 A

پارتنر آنجلینا جولی پیدا شد

پارتنر آنجلینا جولی پیدا شد

نیکلاس هالت به بازیگران فیلم "کسانی که آرزو دارند بمیرم" ملحق و همبازی آجلینا جولی شد.

ایران آرت: ستاره فیلم سینمایی "مردان ایکس" به فیلم "کسانی که آرزو دارند من بمیرم" پیوست تا در این فیلم به همراه آنجلینا جولی ایفای نقش کند، علاوه بر این تایلر پری نیز به این مجموعه اضافه شده است، اما هنوز نقش و وظیفه آن مشخص نیست.

تیلور شریدان کارگردان آثاری مثل "رودخانه ویند" و "سیکاریو"، کارگردانی این فیلم را که اقتباسی از رمانی به همین نام و نویسندگی مایکل کوریتا است را بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی ورایتی نوشت؛ داستان این رمان درباره یک پسر چهارده ساله است که شاهد یک قتل وحشیانه بوده و حالا تحت مراقبت نامحسوس پلیس است چرا که این گروه خلافکاری به دنبال این پسر هستند و هر کسی را که سر راهشان قرار بگیرد،نابود می‌کنند.

نقش نیکلاس هالت هنوز توسط سازندگان اعلام نشده و مشخص نیست که برای وی نقش منفی در نظر گرفته شده یا به عنوان پلیس در این فیلم حضور خواهد داشت.

"استودیو برون" و "فیلم رایتز" وظیفه ساخت، تامین مالی و بخش تجاری این فیلم را بر عهده دارد و با توجه این که شریدان درگیر ساخت یک سریال است و استودیو برون نیز در ساخت فیلم سینمایی "جوکر" مشارکت دارد، ممکن است ساخت فیلم "کسانی که آرزو دارند من بمیرم" تا چند ماه آینده به مرحله اولیه ساخت نیز نرسد.

هالت که اخیرا به همراه اولیوا کلمن، اما استون و ریچل ویز در فیلم برنده اسکار "سوگلی" حضور داشت، در فیلم سینمایی "تالکین" که زندگی نامه نویسنده سه گانه ارباب حلقه هاست، در نقش این نویسنده ایفای نقش کرده است و به زودی در ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) اکران خواهد شد.

 

آنجلینا جولی مردان ایکس کسانی که آرزو دارند من بمیرم نیکلاس هالت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین