کد خبر: 34972 A

استقبال تماشاگران و منتقدان از انتقام‌جویان/ فروش عجیب روز افتتاحیه

استقبال تماشاگران و منتقدان از انتقام‌جویان/ فروش عجیب روز افتتاحیه

قسمت پایانی فیلم "انتقام‌جویان" روز جمعه به تنهایی ۱۵۶.۷ میلیون دلار در آمریکا فروخت و پیش‌بینی می‌شود با فروش فوق‌العاده در سینماهای جهان طی یک هفته به باشگاه میلیاردی‌ها بپیوندد.

ایران آرت: "انتقام‌جویان: پایان بازی" اکران خود را با نمایش در ۴۶۶۲ سالن سینما در آمریکا شروع کرد و پیش بینی شده که این فیلم به طور متوسط ۳۴۵ میلیون دلار در سه روز اول اکرانش فروش کند.

در هر حال این فیلم روز جمعه به تنهایی ۱۵۶.۷ میلیون دلار در آمریکا فروخت. این در حالی است که فروش خیره‌کننده آن با یک فروش ۱۰۷ میلیون دلاری در روز افتتاحیه‌اش در چین شروع شد.

این فیلم به این ترتیب بالاترین فروش در روز افتتاحیه را ثبت کرد و از "جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود" که کارش را با فروشی ۱۱۰ میلیون دلاری شروع کرده بود، پیش افتاد.

مهر به نقل از ورایتی نوشت؛ همه این عوامل موجب شده تا برای سه روز ابتدایی اکران این فیلم فروش بین ۳۱۰ تا ۳۴۵ میلیون دلار پیش‌بینی شود. فروش روز اول اکران این فیلم در بازار آمریکا که برابر ۱۵۶.۷ میلیون دلار بود ۴۷ درصد بالاتر از "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" بود که کارش را با فروش ۱۰۶.۳ میلیون دلاری آغاز کرد.

این فیلم رکورد بالاترین فروش در بازار بین‌المللی در روز نخست را هم که متعلق به "سرنوشت خشمگین‌ها" با ۴۴۳ میلیون دلار بود شکست.

"انتقام‌جویان: پایان بازی" که از چهارشنبه در چین روی پرده رفته در سه روز اول اکرانش در این کشور ۲۱۷ میلیون دلار فروش و بالاترین فروش در سه روز نخست اکران در این کشور را ثبت کرده است. این رکورد قبلاً متعلق به "جنگ ابدیت" با فروش ۱۹۱ میلیون دلار بود. به این ترتیب این فیلم موفق‌ترین فیلم خارجی در چین شده است.

این فیلم در عین حال بیشترین میزان پیش‌فروش در تاریخ سینما را هم به نام خود ثبت کرد و در یک هفته حدود ۵ برابر تعداد بلیت‌هایی که در زمانی مشابه برای فیلم "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" فروخته شده بود، پیش فروش کرد.

پیش بینی شده این فیلم ظرف یک هفته در سراسر جهان به فروش یک میلیارد دلاری برسد.

منتقدان هم نظر مثبتی به این فیلم نشان داده‌اند و ۹۶ درصد منتقدان وبسایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده‌اند.

 

اسکارلت جوهانسون انتقام جویان کاپیتان آمریکا کریس همسورث انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین