کد خبر: 34959 A

انتقاد تند افخمی از مهناز افشار و کنایه سنگین خانم بازیگر/عکس

انتقاد تند افخمی از مهناز افشار و کنایه سنگین خانم بازیگر/عکس

ایران آرت: مهناز افشار به صحبت‌های بهروز افخمی در برنامه جمعه شب (ششم اردیبهشت) در برنامه "نقد سینما" واکنش داد. افخمی در این برنامه به تندی از مهناز افشار انتقاد کرده بود. 

آنطور که تسنیم نوشته، افخمی در برنامه "نقد سینما" گفته است: بازیگری مثل مهناز افشار چه فکری می‌کند به نماینده مجلس می‌گوید: "تا شما زایمان نکردی حق نداری درباره ازدواج دختران زیر ۱۷سال اظهارنظر کنی". این نماینده مجلس گفته بود دخترانی که در سن کم ازدواج می‌کنند کمتر طلاق می‌گیرند و خوشبخت‌تر هستند.

وی افزوده: خانم افشار متوجه نیست با این اظهارنظرها طرفدار سلب حق از مردم است.خصوصاً به فردی که در مقام یک قانون‌گذار، حضور دارد؛ واقعاً اگر در جایگاه یک مدرنیته و آزادیخواه صحبت می‌کند این نوع رفتار سلب حق از اظهارنظر محسوب می‌شود. اینجاست که احساس می‌کنم یا خانم افشار متوجه نیست چه رفتاری می‌کند یا باورش این است که مردم متوجه نیستند.

افخمی در پایان خاطرنشان کرده است: خانم افشار با این دید باید با رومئو و ژولیت نیز مخالفت کند. چرا که این دو کاراکتر هرکدام ۱۵، ۱۶ ساله بودند که عاشق هم شدند و احتمالا خانم "افشار" به "شکسپیر" نیز می‌گوید تا زایمان نکردی نباید از این نمایشنامه‌ها بنویسی. مردم عقل دارند هر حرف بی‌فکری را عرضه کردند تا طرفداری از مدرنیسم برای خودشان دست و پا کنند، رفتار صحیحی نیست.

در واکنش به این صحبت‌ها مهناز افشار در توییتی نوشت: "ماندم چرا آقای افخمی به جای نماینده مجلس نطق پیش از دستور کردند که یادم اومد ایشون یه زمانی نماینده مجلس بودن و احتمالا همینجوری از مردم دفاع می‌کردن!"
 

1

مهناز افشار بهروز افخمی خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین