کد خبر: 34878 A

13 شخصیت که در قسمت جدید "بازی تاج و تخت" می‌میرند!

13 شخصیت که در قسمت جدید "بازی تاج و تخت" می‌میرند!

نشریه هالیوود ریپورتر در مطلبی پیش بینی کرده ۱۳ تن از شخصیت‌های مهم در جنگ با وایت واکرها کشته خواهند شد.

ایران آرت: در حالی که پیروان پادشاه شب به دروازه‌های وینترفل رسیده‌اند و مشخص است اپیزود سوم فصل هشتم "بازی تاج و تخت" به نبرد بزرگی میان انسان‌ها و ارتش مردگان اختصاص دارد، همه‌چیز تحت تاثیر پیش بینی این مسأله است که کدامیک از شخصیت‌های مشهور سریال از این نبرد جان سالم به در می‌برند و کدامیک مرگ را تجربه می‌کنند.

به گزارش آی سینما، نشریه هالیوود ریپورتر در مطلبی پیش بینی کرده ۱۳ تن از شخصیت‌های مهم در جنگ با وایت واکرها کشته خواهند شد.

هشدار لو رفتن: اگر قسمت دوم فصل هشتم سریال "بازی تاج و تخت" را ندیده‌اید، این مطلب را نخوانید.

فهرست مرگ‌های احتمالی و دلایلش به روایت هالیوود ریپورتر را بخوانید:

۱- کرم خاکستری: فرمانده پاکان (آنسالیدها) در خط مقدم نبرد است. مرگ او به اندازه هرکسی محتمل است اما آخرین صحنه‌ای که در اپیزود دوم دیده شد، مرگش را تضمین می‌کند.

 

۲- میساندی: گفت‌وگوی او با کرم خاکستری درباره بازگشت به ناث بعد از نبرد به وضوح نشانه مرگ احتمالی بود. مطمئنا یکی از آنها می‌تواند زنده بماند و دیگری از دست برود. اگر قرار باشد یک نفرشان بمیرد، کرم خاکستری خواهد بود. متاسفانه ما فکر می‌کنیم هردو می‌میرند.

۳- جورا مورمونت: فرمانده گارد ملکه دنریس تارگرین حالا یک شمشیر والریایی دارد. اما این برای جلوگیری از مرگش به دست مردگان کافی نیست. او با شمشیر "قلب‌کش" حرکات جالبی در نبرد خواهد داشت اما در پایان زنده بیرون نمی‌آید.

۴- نگهبان سرداب: دختر کوچکی که در اپیزود دوم دیده شد و داوس سیورث و گیلی قانعش کردند برای مخفی شدن به سرداب برود و گفت از آنجا محافظت خواهد کرد. یک نظریه پرطرفدار می‌گوید پادشاه شب استخوان‌های مردگان خاندان استارک را که در سرداب وینترفل دفن شده‌اند، به حرکت درمی‌آورد و همه کسانی که آنجا پنهان شده‌اند به دست مردگان زنده شده کشته می‌شوند. متاسفانه نگهبان سرداب تنها قربانی نیست…

۵- گیلی و سم کوچک: وقتی می‌گوییم همه حاضران در سرداب می‌میرند، شامل این دو هم می‌شود.

۶- واریس: ملقب به عنکبوت و مشاور فعلی دنریس بعد از این اپیزود دیده نخواهد شد. احتمالا او باعث می‌شود تیریون از سرداب بگریزد و با فدا کردن جانش برای نجات باهوش‌ترین فرد موجود دینش را به وستروس ادا می‌کند.

۷- دولورس اد: یکی از آخرین مردان باقیمانده نگهبانان شب و دوست صمیمی جان اسنو. نگهبانی فرمانده فعلی نگهبانان شب در نبرد وینترفل به پایان می‌رسد.

۸- شبح: بعد از مدت‌ها دایرولف (گرگ شوم) سفید جان اسنو در اپیزود دوم در نمایی کوتاه رویت شد. خبر بد این که در یک چشم به هم زدن او هم قربانی خواهد شد.

۹- پادریک پین: ترانه خواندن او در شب نبرد وینترفل به سختی از یاد می‌رود. او مبارز خوبی هم شده اما این‌ها برای زنده ماندنش کافی نیست.

۱۰- برین از تارث: او حالا اولین زن شوالیه هفت اقلیم است و به دست جیمی لنیستر عنوان شوالیه را به دست آورد؛ مقدمه چینی عالی برای یکی از دردآورترین مرگ‌های تاریخ وستروس.

۱۱- بریک دنداریون: ارباب روشنایی با شمشیر آتشینش دیگر راهب سرخ را ندارد که زنده‌اش کند. او آخرین جان خود را در نبرد وینترفل فدا خواهد کرد. احتمالا او تازی را نجات خواهد داد و خودش به خاک می‌افتد.

۱۲- تیون گریجوی: وقتش رسیده. او داوطلب شد تا از کلاغ سه چشم (برن استارک) در برابر پادشاه شب حفاظت کند. شانس زنده بیرون آمدن او از این ماموریت صفر است.

۱۳- برن استارک: مرگ به این سادگی سراغ ارباب سابق وینترفل نمی‌آید. شکل جسمانی کلاغ سه چشم از دست می‌رود اما انتظار می‌رود روح او بعد از کشته شدن به دست پادشاه شب در قالب اژدها یا درختان وِروود در وستروس باقی بماند.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین