کد خبر: 34875 A

۵۰۰ ساعت فیلم دیده‌نشده از مارادونا در جشنواره کن

۵۰۰ ساعت فیلم دیده‌نشده از مارادونا در جشنواره کن

به تازگی نخستین تیزر از مستند «دیگو مارادونا» سومین فیلم مستند از تیم سازنده مستندهای موفق «سِنا» و «ایمی» منتشر شده است که نوید یک اثر موفق دیگر را از عوامل سازنده اش می دهد.

ایران آرت: دیگو مارادونا پیش از رفتن به کنفرانس مطبوعاتی برای هواداران باشگاه ناپولی دست تکان می دهد. این تصاویر را در کلیپ تازه منتشر شده از مستند بلند «دیگو مارادونا» که درباره سوپر استار دنیای فوتبال است، مشاهده می کنیم.

«دیگو مارادونا» سومین فیلم مستند از تیم سازنده مستندهای موفق «سِنا» (قهرمان نامدار برزیلی مسابقات فرمول یک ) و «ایمی» (خواننده و ترانه سرای مطرح بریتانیایی) است. این مستند را آصف کاپادیا کارگردانی و جیمز گی‌-ریس و پل مارتین تهیه کرده اند.

عوامل سازنده این مستند از نزدیک به ۵۰۰ ساعت راش استفاده نشده از آرشیو شخصی ستاره فوتبال آرژانتین برای ساخت این مستند استفاده کرده اند.

«دیگو مارادونا» داستان زندگی مارادونا بازیکن افسانه ای فوتبال که بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران ها می دانند، در خلال دهه ۸۰ میلادی و حضورش در باشگاه ناپولی در کشور ایتالیا است.

بنا به گفته ها، دیگو مارادونا امسال به جشنواره کن می آید تا فیلمی که درباره خودش ساخته شده را در بخش خارج از مسابقه امسال جشنواره کن مشاهده کند.

در کلیپی که از این مستند روز گذشته منتشر شده ما دیگو مارادونا را در حال خارج شدن از استادیوم و رفتن به سمت سالن کنفرانس مطبوعاتی می بینیم، در آنجا مقامات رسمی باشگاه از عکاسان و روزنامه نگاران می خواهند خونسرد باشند و  آنها را تهدید می کنند که کنفرانس مطبوعاتی را لغو خواهند کرد، تصمیمی که البته با اعتراض و هو خبرنگاران مواجه می شود. در پایان این کلیپ صدای هوادارن پرشور ناپولی که شعار دیگو دیگو را از پنجره سقفی سالن سر می دهند می شنویم.

حقوق جهانی پخش این مستند در اختیار آلتیتود فیلم است

 

جشنواره فیلم کن مارادونا دیگو مارادونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین