کد خبر: 34849 A

سلن دیون با چهره شکسته هم خواهان دارد/ عکس

سلن دیون با چهره شکسته هم خواهان دارد/ عکس

ستاره دنیای موسیقی که به تازگی با چهره تکیده و شکسته‌ خود باعث نگرانی طرفدارانش شده بود، مدل تبلیغاتی برند لورئال شد.

ایران آرت: سلن دیون خواننده مشهور کانادایی به عنوان سخنگو و چهره جدید تبلیغاتی شرکت لوازم آرایش "لورئال" شروع به کار کرده است. 

این خواننده ۵۱ ساله که حرفه‌اش در دنیای موسیقی به بیش از سه دهه می‌رسد، و ایرانی ها با آهنگ تایتانیک او خاطرات بسیار دارند در مصاحبه با مجله مد ووگ گفت در دوران نوجوانی بسیار لاغر بود و دندان‌هایش مشکل داشت. به خاطر ظاهرش مورد تمسخر همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت و هرگز تصور نمی‌کرد روزی چهره بزرگترین برند دنیا طی یک قرن گذشته بشود؛ چه رسد در ۵۱ سالگی.

اما دیون همچنین میداند که خیلی چیزها از زمان نوجوانی او تغییر کرده است: "دنیا عوض شده و لورئال هم بخشی از دنیا برای زنان است."

اولین ویدئوی تبلیغاتی که سلن دیون در آن حضور دارد تبلیغ رنگ مو است که در پاریس فیلمبرداری شده است.

D4ht-QnWAAA2VN_

سلن دیون امسال همچنین قرار است یک آلبوم جدید با نام "شجاعت" را راهی بازار کند. او چهار سال است دارد روی این آلبوم کار می‌کند.

این خواننده چندی پیش در هفته مد اوت کوتور پاریس حضور یافت که چهره تکیده و شکسته‌اش در این رویداد باعث نگرانی طرفدارانش در تمام دنیا شد. این خواننده کانادایی اکنون لاغرتر از هر زمانی به نظر می‌رسد و ممکن است عکس‌های تبلیغاتی او برای برند لورئال متعلق به قبل از تکیده شدن او باشد. 

در ادامه تصویری از سلن دیون در هفته مد اوت کوتور پاریس را می‌بینید. 

GettyImages-1098023424 copy
 

مدل مدلینگ سلن دیون لورئال
نظرات خوانندگان
  • Mhmdh
    پاسخ

    سلین واقعا دوست داشتنی چهره پرازعاطفه داره

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین