کد خبر: 34844 A

ماجرای سه بازیگر معروف و مردی با چشمان زرد

ماجرای سه بازیگر معروف و مردی با چشمان زرد

سه بازیگر اصلی فیلم "من مردی با چشمان زرد دیدم" به نویسندگی و کارگردانی کستیل لندون معرفی شدند.

ایران آرت: فیلم مهیج روانشناختی "من مردی با چشمان زرد دیدم" سه بازیگر اصلی خودش را پیدا کرد. کاترین هیگل بازیگر سریال"سوتس"، هری کانیک جونیور بازیگر فیلم "داستان دلفین" و مدیسون آیسمن بازیگر فیلم  "جومانجی: به جنگل خوش آمدید" سه نقش اصلی این فیلم را بازی خواهند کرد. 

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی کستیل لندون، داستان دختری جوان با بیماری اسکیزوفرنی را دنبال می‌کند که معتقد است همسایه‌اش بچه‌ای را ربوده است، اما به دلیل توهمات عجیبش هیچکس به او اعتماد نمی‌کند، به جز پسری به نام کیلب که او مطمئن نیست آیا وجود خارجی دارد یا خیر. والدینش تلاش می‌کنند با وجود این بیماری، زندگی راحتی برای او فراهم کنند، اما خود آن‌ها هم رازهای غم‌انگیزی را از او پنهان می‌کنند.

به گزارش سینماگیمفا، هیگل که بیشتر برای بازی در فیلم کمدی "باردار" محصول ۲۰۰۷ و نقش ثابتش در شش فصل ابتدایی سریال "آناتومی گری" شناخته می‌شود، به تازگی در سریال‌های State Of Affairs و "تردید" حضور داشته و سپس در یک نقش اصلی در سریال درام حقوقی Suits بازی کرد.

آیسمن در دوران خوب و موفقی به سر می‌برد و طی چند سال گذشته در فیلم موفق و محبوب حضور داشته که در دنباله‌ی آن هم که دسامبر اکران خواهد شد دوباره نقش خودش را بازی خواهد کرد. او همچنین در دنباله‌های "مورمور ۲: هالووین تسخیرشده" و "آنابل به خانه می‌آید" اسپین‌آف فرنچایز "احضار" حضور داشته که ۲۸ ژوئن (۷ تیر) اکران خواهد شد.

هالیوود کاترین هیگل من مردی با چشمان زرد دیدم داستان دلفین کستیل لندون هری کانیک جونیور مدیسون آیسمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین