کد خبر: 34793 A

ببینید: برترین طراحان مد دنیا/ از کوکو شنل تا ورساچه و تام فورد

ببینید: برترین طراحان مد دنیا/ از کوکو شنل تا ورساچه و تام فورد

برخی از طراحان مد و لباس موفق شده‌اند سبک و استایل خاصی را مد کرده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کنند.

ایران آرت: هر روز صبح یکی از لباسهای‌مان را انتخاب می‌کنیم و بعد از آراستن ظاهرمان از خانه خارج می‌شویم. این کار فقط بخشی از نیاز ما به پوشش دادن به خودمان نیست بلکه با انتخاب لباس با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم و آنها از نوع پوششمان به خصوصیات ما پی می‌برند.

به گزارش ایران‌آرت، سیمرغ در ادامه نوشته است: از این رو از سالیان گذشته افرادی برای این انتخاب به ما کمک می‌کنند، آنها طراحان لباس هستند که آنها را با سنین متفاوت، ملیت‌های گوناگون و انتخاب‌های غافلگیرکننده می‌شناسیم. برای آشنا شدن با 10 نفر برتر آنها با ما همراه باشید.
 

مارک جاکوبز 

مارک جاکوبز

او دقیقا می داند که خانم ها چه می خواهند ؟ او تمام خلاقیت خود را برای راضی کردن آنها خرج می کند.او در سال 1963 در نیویورک به دنیا آمد ودر همان شهر تحصیلاتش را در مدرسه طراحی به پایان رساند تا جایی که او مجموعه مارک جاکوبز را با همکار رابرت دافی در سال 1986 راه اندازی کرد.


دومنیکو دولچه و استفانو گابانا 

دولچه و گابانا

آنها در عرصه مد ایتالی شناخته شده هستند و به عنوان یک طراح اروپایی قسمتی از بازار دنیا را در دست دارند. دومنیکو از اهالی جزیره سیسیل است در حالی که استفانو در میلان بزرگ شده است . 


الکسندر مک کوئین

الکساندر مک کوئین

او شاید پسر یک راننده باشد اما او دنیای مد را با ظرافت افسون گری به پیش می راند. او در سال 1969 بدنیا آمد . او در خیاطی اندرسون شاگرد شد . مد اجرا می شود از طریق رگه های او که در آن کریستین دیور، تیری موگلر و آدریان که بخشی از خانواده او هستند.


تام فورد  

تام فورد

پسری که به دلیل طراحی های منحصر به فردش مورد توجه دنیا به خصوص زنان قرار گرفته است. او در تگزاس به دنیا آمده و رشد کرده است .به دلیل خوش چهره بودن او اول خیال داشته که هنرپیشه شود اما در اون دوره متوجه می شود که می خواهد یک طراح مد خلاق باشد.


والنتینو گاراوانی

والنتینو گاراوانی

او در ایتالیا به عنوان یک عضو سلطنتی و در پاریس به عنوان یک طراح لباس تحسین شده، شناخته شده است.هر کسی می داند پاریس و ایتالیا شهر مد هستند و نام او "والنتینو" به عنوان یک برند تجاری برای لباس های شب و رنگ قرمز بار مد را برای این شهرها به دوش می کشد.


دوناتلا و جیانی ورساچه


ورساچه-1280x640

آنها ایستادند و درباره مد خودشان به تنهایی صحبت کردند.هردوی آنها در شهر کارابنیای ایتالیا بزرگ شدند .آنها سلایق و عقیده های متفاوتی درباره مد داشتند و با وجود تفاوت در سن و عقاید توانستند برند خود را تحت عنوان ورساچه از طریق آگهی های مجلل به دنیا عرضه کنند.


استلا مک کارتی 

استلا مک کارتی

استعداد و مهارت او در خیاطی راه را برای او هموار کرد تا او یک کارگردان خوب خلاقیت در "چلو" باشد.این سکوی پرتابی برای راه اندازی خطوط طراحی خودش با پشتیبانی گوچی بود.


جان گالیانو

جان گالیانو

او قهرمان مد بریتانیا است و در سال 1960 به دنیا آمد. خیاطی های دهه 50 باعث شد که او به مدیری خلاق برای کریستین دیور تبدیل شود و جایزه سال طراحی را از آن خود کند.


کوکو شنل

کوکو شنل

شانل یک افسانه است هنگامی که وارد مد می شود.شانل توسط گابریل کوکو و کارل لارگرفیلد بوجود آمد. کوکو در طرح هایش از تجملات پی روی می کند در حالی که آن را در کودکی اش تجربه نکرده بود، چرا که او در پرورشگاه بزرگ شده است.


رالف لورن

رالف لورن

یک اسب سوار لوگویی است که همیشه همراه اوست. ایده های او تنها به لباس و پوشش محدود نمی شود بلکه او در طراحی مبلمان و لوازم تزیینی خانه هم حرفی برای گفتن دارد.او تقدیرنامه های زیادی کسب کرده است از جمله CFDA در سال 1993 و بهترین طراح لباس های مردانه در سال 1995 و بهترین طراح لباس های زنانه در سال 1996.

 

کوکو شنل تام فورد طراح لباس الکساندر مک کوئین مارک جاکوبز طراح مد کوکو شانل والنتینو گاراوانی دوناتلا و جیانی ورساچه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین