کد خبر: 34579 A

قهرمان‌بازی مارگو رابی به پایان رسید

قهرمان‌بازی مارگو رابی به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی "پرندگان شکاری" با بازی مارگو رابی به پایان رسید.

ایران آرت: "مارگو رابی" بازیگر نقش "هارلی کویین" در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از پایان فیلم‌برداری جدیدترین فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر، "پرندگان شکاری" (Birds of Pray) خبر داد. "مارگو رابی" در این فیلم بار دیگر نقش "هارلی کویین" را بر عهده خواهد داشت.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به "مری الیزابت وینستد" در نقش "هانترس"، "جورنی اسمولت-بل" در نقش "قناری سیاه"، "الا جی باسکو" در نقش "کاساندرا کین"، "ایوان مک‌گرگور" در نقش "بلک ماسک شیطانی"، "کریس مسینا" در نقش "ویکتور زز" و "روزی پرز" در نقش "رنه مونتویا" اشاره کرد. "علی وانگ"، "رابرت کاترینی"، "استیون ویلیامز" و "درک ویلسون" نیز در این حضور داشتند.

به گزاش سی نما، کارگردانی فیلم "پرندگان شکاری" را "کتی یان" بر عهده دارد. او اولین زن آسیایی است که موفق به کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی شده است. "کریستینا هودسون" نیز فیلم‌نامه را نوشته است.

در دنیای دی سی، "پرندگان شکاری" شامل یک تیم متشکل از زنان ابرقهرمان از جمله "اراکل/بت گرل"، "قناری سیاه"، "هانترس"، "کت ومن"، "هاوک گرل"، "پاور گرل"، "پویزن آیوی"، "ویکسن" و "کاتانا" است. کامیک "پردگان شکاری" پیشتر در سال 2002 تا 2003 در غالب سریال لایو اکشنی اقتباس شده بود که در 13 قسمت پخش شد.

فیلم "پرندگان شکاری" در تاریخ 7 فوریه 2020 اکران خواهد شد.

 

هالیوود مارگو رابی پرندگان شکاری هارلی کویین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین