کد خبر: 34543 A

خواننده معروفی که هر 6 روز یک آهنگ منتشر می‌کند

خواننده معروفی که هر 6 روز یک آهنگ منتشر می‌کند

از نیمه آذر ماه سال 97 تاکنون دست‌کم 18 قطعه با صدای محمد معتمدی منتشر شده است، تقریبا هر شش روز‌ و‌ نیم یک قطعه!

ایران آرت: به نظر می‌رسد در روزهایی که دیگر خبری از تیتراژخوان‌های دهه 80 همچون علی لهراسبی، احسان خواجه‌امیری و مجید اخشابی در برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی نیست، نام‌های جدیدی همچون محسن چاوشی و محمد معتمدی قرار است جای آنها را پر کنند و صدای‌شان در برنامه‌های مختلف شنیده شود.

به گزارش ایران‌آرت، چندی پیش در مطلب هت‌تریک محسن چاوشی خواندید که تعداد بالای قطعات منتشر شده از محسن چاوشی در ماه‌های اخیر و بخصوص تیتراژهای متعددی که این خواننده اجرا کرده است با انتقاد برخی از مخاطبان موسیقی همراه شده و حتی طرفداران دو آتشه چاوشی هم بابت اینکه خواننده‌ مورد علاقه‌شان تیتراژ سریال‌ها و برنامه‌های نه‌چندان باکیفیت را می‌خواند به او معترض شده‌اند. اکثر انتقادها و اعتراض‌ها هم بابت این است که طرفداران چاوشی نگران هستند خواننده‌شان به ورطه تکرار بیفتد و به مرور افول کند، خطری که این روزها محمد معتمدی را هم تهدید می‌کند...

در همین رابطه اکرم انتصاری در خراسان نوشته است: دیروز در حالی قطعه "غم دل" با صدای محمد معتمدی منتشر شد که شب گذشته‌اش نیز تیتراژ سریال "شرایط خاص" با صدای این خواننده روی آنتن شبکه 3 رفته بود. مختصر نگاهی به آثار منتشر شده معتمدی نشان می‌دهد مخاطبان او طی ماه‌های گذشته صدای او را از مارکت موسیقی، سینما، تلویزیون و کنسرت شنیده‌اند. اتفاقی که ادامه آن خطر خستگی مخاطب را از دیدن و شنیدن خواننده به همراه دارد و این نبود دوره تنفس، می‌تواند حس مخاطب جدی او را از حالت انتظار برای شنیدن صدای او به حالت بی‌میلی تبدیل کند.

هر شش روز و نیم یک قطعه

از نیمه آذر ماه سال 97 تاکنون دست‌کم 18 قطعه با صدای محمد معتمدی منتشر شده است، تقریبا هر شش روز‌و‌نیم یک قطعه. از این تعداد چهار قطعه به صورت تک آهنگ به نام‌های "جان ایران"، "آرام من"، "ایرانم" و "تا آسمان" و شش قطعه برای تیتراژ‌های تلویزیونی "خاک گرم"، "شرایط خاص"، "کوبار" و "لحظه گرگ‌و‌میش" منتشر شده است. همچنین او به تازگی "غم دل" را برای فیلم سینمایی "غلامرضا تختی" و آلبوم هشت قطعه‌ای "حالا که می‌روی" را  منتشر کرده است.

حضور در همه‌جا و همه‌وقت

شاید برخی این ارقام را با توجه به تفاوت سبک آن‌ها، دلیل کافی و موجهی برای تکراری شدن خواننده ندانند و این اشکال را به محسن چاوشی که او هم طی ماه‌های گذشته پرکار بوده است وارد بدانند اما ماجرا این جاست که باید به این ارقام تعداد حضور در برنامه‌های تلویزیونی مانند "تب‌تاب"، کنسرت نمایش"هفت شهر عشق" و... را هم افزود. در صورتی که چاوشی برای خود محدودیتی قائل شده و حضور خود در رسانه‌ها، کنسرت و...  را به صفر رسانده است. روند تولید پشت تولید و حضور متراکم در همه عرصه‌های ممکن، آفتی است که پیش از این گریبان خواننده‌های دیگری چون علیرضا افتخاری را که یکی از خوش صدا و توانمندترین خواننده‌های کشورمان است، گرفته و محمد معتمدی باید مراقب باشد تا این تجربه تلخ را تکرار نکند.

 

محسن چاوشی محمد معتمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین