کد خبر: 34522 A

زیبایی به روایت همسر دیوید بکهام

زیبایی به روایت همسر دیوید بکهام

ایران آرت: ویکتوریا بکهام برند آرایشی خود را راه‌اندازی کرد. بله برند پر طرفدار ویکتوریا بکهام (همسر دیوید بکهام) که به طراحی‌های ساده ومینیمال و تک رنگ معروف است پس از چند سال فعالیت در دنیای فشن مانند هر برند دیگری رشد کرده و حالا خط تولید لوازم آرایش و محصولات زیبایی‌اش را راه‌اندازی کرده است.

پس از همکاری‌های مختلف این برند با برند آرایشی استی لادر (Estée Lauder) حالا ویکتوریا تصمیم گرفت پر طرفدار‌ترین و پر سودترین محصولات در دنیای تجارت یعنی همان لوازم آرایش را با برند خودش راه‌اندازی کند.

حدودا یک سال پیش ویکتوریا خبر از راه اندازی این خط تولید از محصولات زیبایی و عطر را در یک مصاحبه که در فیس بوک منتشر شد، اعلام کرد و حالا دوباره این خبر را بعد از یک سال در اینستاگرام خود اعلام کرده است.

حرکت از دنیای مد به سمت دنیای زیبایی تا کنون دور از ذهن نبوده و به نوعی آرایش و زیبایی هم زیر مجموعه فشن محسوب می‌شود.

victoria-beckham

محصولات زیبایی ویکتوریا بکهام

به گزارش منودلیار، ویکتوریا بکهام مخفف اسم خودش یعنی VB را برای برند زیبایی خود انتخاب کرده در حالی که این محصولات احتمالا گران‌قیمت هنوز برای فروش توزیع نشده و دستمان به آن ها نرسیده است؛ پس فعلا می‌توانیم فقط صدایشان کنیم.

تا به حال هر محصول آرایشی که از همکاری این برند با کمپانی بزرگ "استی لادر" تولید می‌شد ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی به فروش می‌رسید و تمام می‌شد. محصولات قبلی بیش از ۲۰ نوع محصول مختلف از جمله انواع سایه‌های چشم، خط چشم، رژ لب و هایلایتر بودند.

ویکتوریا اعلام کرد: "من می‌خواهم به زنان همه محصولات آرایش و مراقبت پوست که آن ها نیاز دارند و من می‌توانم به خوبی آن ها را انجام بدهم را پیشنهاد کنم. چیزی که من در زندگی ام نیاز دارم و از آن لذت می برم."

ویکتوریا در راه‌اندازی این مجموعه از از آرایشگر معروف "Sarah Creal" که به خوبی از همکاری ویکتوریا با "استی لادر" آگاه است و خواسته آن ها را می‌داند، کمک گرفت و با او در این زمینه مشورت کرد.

محصولات زیبایی برند VB قرار است در سال ۲۰۱۹ یعنی همین امسال عرضه شود. این محصولات شامل لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست و لوازم جانبی مثل عطر می‌شود که به زودی از وبسایت رسمی این برند و شعبه‌های آن قابل خریداری است.

 

 

ویکتوریا بکهام دیوید بکهام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین