کد خبر: 34520 A

فیلم پرستاره "ایده اصلی" چقدر آب خورد؟

فیلم پرستاره "ایده اصلی" چقدر آب خورد؟

کارگردان "ایده اصلی" با بیان اینکه گیشه برایش مهم است اعلام کرد: من فیلمم را با کمی بیش از چهار و نیم میلیارد تومان سرمایه ساخته‌ام.

ایران آرت: آزیتا موگویی کارگردان فیلم سینمایی "ایده اصلی" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نسبت به اظهار نظر خود درباره توان خود برای ساخت فیلم سینمایی گفت: حرف زدن در برخی حوزه های سینمایی سخت است و تنها به توانایی های کارگردانی بر نمی‌گردد بلکه باید در بخش‌های دیگری توانمند بود که من احساس می‌کنم این توان را ندارم.

وی درباره احتمال گیشه محور بودن فیلم ایده اصلی تاکید کرد: گیشه برای من برای ساخت ایده اصلی بسیار مهم است و چیدمان بازیگران هم به نحوی است که هر کدام در جایگاه خود گیشه خود را دارند. البته این را هم بگویم که احساس نمی‌کنم برای به دست آوردن گیشه فیلم را قربانی کرده باشم.

این کارگردان زن سینما در هزینه‌های ساخت و تولید فیلم سینمایی "ایده اصلی" اضافه کرد: پیشتر درباره هزینه تولید ایده اصلی توضیح دادم اما در کل فیلم را با کمی بیش از چهار و نیم میلیارد تومان سرمایه ساخته ام.

2999021

وی درباره کم کار شدن برخی کارگردان زن در سینما تصریح کرد: من به مابقی سینماگران زن سینمای ایران کار ندارم اما از جانب خودم می گویم که ایده اصلی را کاملا با استقلال کامل و مستقل ساخته ام. واقعاً فیلمسازی کار سختی است و این نیست که بگویم فیلمسازی برای زنان سخت است.

کارگردان فیلم تراژدی در همین راستا افزود: اصولاً سینمای ایران با خانم‌ها مهربان است اما کلاً فیلمسازی کار سختی است و شاید همین عاملی شده که ساخت فیلم برای کارگردان چه مرد و چه زن کمی نسبت به گذشته سخت تر شده و آنها کمرنگ تر شده اند.

موگویی درباره احتمال موفقیت فیلم خود در اکران عموم خاطرنشان کرد: خوشحالم که فیلم سینمایی ایده اصلی در زمان جشنواره در سینماهای مردمی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و احتمال می دهم این استقبال در اکران عمومی اثر نیز ادامه پیدا کند.

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، مهراد صدیقیان، و پژمان جمشیدی بازیگران اصلی فیلم "ایده اصلی" هستند. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد.

مریلا زارعی هانیه توسلی بهرام رادان ایده اصلی آزیتا موگویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین