کد خبر: 34508 A

گیشه آرام سینمای آمریکا/ طوفان انتقام‌جویان در راه است

گیشه آرام سینمای آمریکا/ طوفان انتقام‌جویان در راه است

باکس‌آفیس آمریکا در ماه آوریل روزهای آرامی را می‌گذارند اما شاید این آرامش قبل از طوفان باشد چراکه اکران قسمت چهارم "انتقام‌جویان" به زودی آغاز خواهد شد.

ایران آرت: فیلم ماجراجویی ابرقهرمانی "شزم!" محصول استودیوی برادران وارنر به برتری خود در باکس‌آفیس داخلی ایالات متحده ادامه داد و توانست برای دومین هفته متوالی مقام اول را از آن خود کند.

"شزم!" ۲۵ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کرد و فروش کلی‌اش در منطقه آمریکای شمالی را به ۹۴ میلیون دلار رساند. این فروش کافی بود تا به راحتی مجموعه‌ای از فیلم‌های تازه‌وارد از جمله کمدی "کوچک" یونیورسال، بازسازی "پسر جهنمی" لاینزگیت و انیمیشن استاپ‌موشن "حلقه گمشده" لایکا را پشت سر بگذارد.

به گزارش مهر، فروش بلیت‌های "شزم!" نسبت به هفته افتتاحیه‌اش کاهشی ۵۳ درصدی داشت که در عین حال قابل قبول بود چون در حال حاضر رقابت بسیاری در سالن‌های سینما وجود دارد. این ابرقهرمان نقاب‌دار کمیک‌های دی‌سی همچنین توانست در باکس‌آفیس بین‌المللی هم عملکرد چشمگیری داشته باشد و با فروش ۳۵.۹ میلیون دلاری خود در این هفته مجموع فروشش را به ۲۵۸ میلیون دلار برساند.

در حالی که "شزم!" توانست هواداران کمیک‌بوک‌ها را به خود جذب کند، "پسر جهنمی" خیلی خوش شانس نبود. این فیلم فانتزی با ریتینگ R که بر پایه رمان گرافیک مایک میگنولا ساخته شده، در افتتاحیه خود عملکردی ضعیف‌تر از حد انتظار داشت و بعد از اکران در ۳۳۰۳ سالن سینما توانست فقط ۱۲ میلیون دلار بفروشد.

این فیلم در باکس‌آفیس جهانی هم خیلی خوش‌شانس نبود و از اکران در ۴۱ منطقه مختلف ۱۰ میلیون دلار کسب کرد که به این ترتیب فروش بین‌المللی‌اش را به ۲۲ میلیون دلار رساند.

فروش بلیت‌های "پسر جهنمی" با نقش‌آفرینی دیوید هاربور بازیگر سریال محبوب "چیزهای عجیب" حتی در حدی نبود که بتواند رتبه دوم باکس‌آفیس داخلی را برایش کسب کند. این افتخار به فیلم "کوچک" با بازی رجینا هال رسید که داستان یک غول صنعت تکنولوژی را تعریف می‌کند که درست پیش از ارائه یک پروژه بزرگ ناگهان به درون بدن نسخه ۱۳ ساله خود منتقل می‌شود.

این فیلم توانست با اکران در ۲۶۶۷ سالن سینما ۱۵ میلیون دلار بفروشد. این فروش خوبی برای فیلم بود، مخصوصاً با توجه به اینکه بودجه تولید آن ۲۰ میلیون دلار بوده است. فیلم "کوچک" اکران بین‌المللی خود را هم از همین آخر هفته آغاز کرد و توانست از ۱۱ بازار خارجی ۱.۹ میلیون دلار کسب کند.

 

هالیوود برادران وارنر استاپ موشن شزم پسر جهنمی حلقه گمشده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین