کد خبر: 34440 A

سه استایل جذاب خانم های بهاری/عکسها

ایران آرت: گرچه لباس پوشیدن و استایل کردن بر اساس فرم بدن، زیبایی و جذابیت استایل را بالاتر می برد؛ اما اوضاع همیشه به این سادگی نیست! برخی از لباس‌ها با قوانین انتخاب لباس بر اساس فرم اندام تناسب ندارند و گرچه توصیه شده که بر اساس فرم اندام گلابی شکل یا ساعت شنی، فلان لباس و فلان آیتم جواب می‌دهد، اما می‌بینیم که آن آیتم‌ها به تن ما نمی‌نشیند!

بر عکس این موضوع هم صادق است! بعضی از آیتم ها هستند که با هر فرم بدن سازگارند و برای تمام افراد زیبا و دلنشین به نظر می‌رسند. این لباس ها معمولاً زیر شاخه استایل کلاسیک قرار می‌گیرند و همیشه قابل اعتماد هستند.

برند رالف لورن سه استایل بهاره بر اساس آیتم‌های کلاسیک و قدیمی و ترندهای ۲۰۱۹ را به ما معرفی کرده که برای هرکسی با هر فرم اندام مناسب و جذاب به نظر می رسند. مجله منودلیار در این مقاله به معرفی این سه استایل پرداخته است.

 

بلیزر سفید:

1

چه نکته ای در این کت های خوش دوخت، ساده و راحت وجود دارد که آن ها را تا این اندازه زیبا و دوست داشتنی کرده است؟ یک بلیزر یا کت ساده خوش دوخت با هر فرم بدن و استایل لباس پوشیدن هماهنگی دارد و به سادگی با آیتم های مختلف ست می شود. در استایل بهاره پیشنهادی برند رالف لورن، یک بلیزر سفید با یک شلوار سبز زیتونی گشاد کمردار ست شده است. قد این بلیزر تا پایین کمر است و مثل کت های ترند بهار ۲۰۱۹ کوتاه نیست. می توانید این ترکیب را با کفش های تخت با رنگ خنثی تکمیل کنید یا به همراه آن از کفش های پاشنه دار نود استفاده کنید.

 پیراهن بلند دکمه‌دار​

2

استایل بهاره بعدی برند رالف لورن، یک پیراهن بلند دکمه دار است که رنگ سفید و راه راه عمودی دارد. کمربندی که روی این پیراهن قرار گرفته و از پارچه خود لباس است، به آن جلوه تازه ای داده است. با وجود همین کمربند، می توانید بر فرم کمر تأکید ویژه ای کنید. این پیراهن دکمه دار است و می توانید دکمه های پایین دامن آن را باز بگذارید. با این روش، دامن فرمی چاک دار پیدا می کند و بسیار جذاب تر می شوید. طرح راه راه پارچه هم جذابیت آن را چند برابر کرده است. می توانید این پیراهن را با کفشی به رنگ راه راه های پاچه ست کنید و ترکیبی چشم نواز را به وجود بیاورید. 

کت‌های کوتاه

3

آخرین پیشنهاد برند رالف لورن برای استایل بهاره، استفاده از کت های کوتاه است که در بهار ۲۰۱۹ ترند شده اند و بسیار جذاب به نظر می رسند. این کت کتانی با یک پیراهن ماکسی با طرح چهارخانه ترکیب شده و تضاد رنگی به وجود آمده بین این دو آیتم بسیار شیک است. برای کت رنگ صورتی پودری و برای پیراهن رنگ آبی آسمانی انتخاب شده است. هر دو رنگ در دسته رنگ های پاستلی قرار دارند که ترند امسال است.

خب! دیدیم که برند رالف لورن به سادگی از ترندهای امسال استفاده کرده، آیتم های کلاسیک را انتخاب کرده و ۳ استایل بهاره جذاب را به ما معرفی کرده است! به همین سادگی و زیبایی می توانید با ترندها به استایل معقول و دلنشین دست پیدا کنید و نیازی نیست برای ترندی بودن، عجیب و غریب به نظر برسید! 

 

فشن شو مانکن های زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین