کد خبر: 34377 A

پاسخ خداداد به پرستویی/دعوا سر عادل بالا گرفت

ایران آرت : خداداد عزیزی به پست اینستاگرامی پرویزپرستویی ( که از گفت وگوی روز گذشته این ستاره سابق تیم ملی برآشفته بود)، پاسخ داد. 

 

به گزارش ورزش سه ، روز گذشته در حاشیه تورنمنت خیرخواهانه ای که در تهران برگزار شد مصاحبه ای کواه از خداداد منتشر شده بود که او در آن درباره ماجراهای بین شبکه سه وعادل فردوسی پور حرفهایی برخلاف پسند فعلی اکثر مخاطبان فوتبال زد که با واکنش های تند مواجه شد اما خداداد می گوید حرفهایش از یک گفت و وی 8 دقیقه ای دستچین شده و این برخورد متناسب با نظر واقعی او درباره نود و شخص فردوسی پور نیست. 

 

گفت و گو  با ستاره سابق تیم ملی ایران از حضورش در برنامه ستاره ساز آغاز می شود.برنامه ای که او را تبدیل به چهره ای تلویزیونی کرده و حالا همین شائبه وجود دارد که خداداد به واسطه قراردادش با ستاره ساز به مدیران صداوسیما بابت رفتار اخیر با عادل حق داده است .

خداداد در توضیح مصاحبه اش می گوید:

به خاطر همین برنامه ستاره ساز 8 دقیقه با من مصاحبه کردند و برخلاف اصول حرفه‌ای فقط یک دقیقه آن را منتشر کردند و همان یک دقیقه را عاملی دانستند که من علیه یا در حمایت از کسی برخواستم.من در این مصاحبه ابتدا مقدمه لازم در مورد فردوسی‌پور را بیان کردم و به صراحت گفتم که او توانمند، حرفه‌ای و سالم است. ارتباط من با او را هم خیلی‌ها می‌دانند اما در همین مصاحبه وضعیت فعلی عادل را با خودم مقایسه کردم گفتم که در یک باشگاهی می‌روم و به عنوان سرمربی قرارداد می‌بندم شاید یک مدیرعاملی به باشگاه بیاید و علاقه‌ای به من نداشته باشد و توانایی‌هایم را باور نکند خیلی شفاف قطع همکاری می‌کند. فردوسی‌پور هم همین شرایط را دارد. اما از این ناراحتم که برخی افراد اطلاعاتی از پشت‌پرده و شکل ارتباط من و عادل نداشته باشند و پست می‌گذارند و مصاحبه را در چند سطر تحلیل می‌کنند.

 

 

از خداداد می پرسیم که آیا  منظورش از این افراد پرویز پرستویی است؟ و او چنین جواب می دهد:


بله پرستویی از بزرگان سینما و جامعه هنری ما بوده و هست و احترام خاصی برای وی قائلم اما دوست دارم بگویم آقای پرستویی مگر شما چقدر از مسائل پشت‌پرده فوتبال مطلع هستید؟من این انتقاد را می‌توانم به شما داشته باشم که از روحیات من دورادور باخبرید. نه تملق‌گویی بی‌جا در شأن من است، نه روحیه کینه‌توزی بی‌دلیل علیه کسی دارم. ای کاش سؤالی از بنده می‌کردید،‌‌ ای کاش می‌دانستید این مصاحبه چطور منتشر شده است. بهتر است بدانید مقدمه مصاحبه من حذف شده و نتیجه‌گیری هم طبق میل سایت مربوطه انتشار یافته است. طبق صحبتی که داشتیم قرار شده مصاحبه اصلاح شود. پس ای کاش مرا آنقدر زود قضاوت نمی‌کردید.

 

-شاه تختی مصدقی را دوست داشت/نقش شهلا در مرگ تختی 

 

خداداد در ادامه با اشاره به جملات حذف شده اش می گوید:


تأکید می‌کنم گفته‌ام :«مدیر جدید شاید علاقه‌ به همکاری با فردوسی‌پور نداشته باشد در فوتبال هم همین اتفاق رخ می‌دهد حالا چون شما با صداوسیما ایران همکاری ندارید چنین پستی را علیه من منتشر می‌کنید. خداداد عزیزی مثل دوران فوتبالی اش علاقه‌ای به باند و باندبازی ندارد و اگر کسی دوست دارد در مورد فوتبال نظر کارشناسی بدهد بهتر است مسائل را دقیق‌تر و عمیق‌تر مطالعه کند.


همه می‌دانند من فوتبالم را از ابومسلم شروع کردم و جانم را برای این تیم داده‌ام اما آقای پرستویی عزیز وقتی پس از چند سال به این تیم بازگشتم علیه من فحاشی کردند. من هرگز وارد باندی نشدم و حرفهایم را هم با صراحت می زنم.کاش آقای پرستویی با مطالعه درباره من حرف بزنند.

 

پرویز پرستویی خداداد عزیزی عادل فردوسی پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین