کد خبر: 34359 A

خانم بازیگر معروف توبیخ شد

خانم بازیگر معروف توبیخ شد

بازیگر برنده اسکار به دلیل تایید شدن اتهامش در رشوه دادن توسط کمپانی نتفلیکس توبیخ شد.

ایران آرت: فلیستی هافمن که چندی پیش به دادن رشوه متهم شده بود بعد از حضور در دادگاه به این جرم خود اعتراف، و ابراز پشیمانی کرد. لوری لاگلین نیز از دیگر بازیگرانی است که با این اتهام روبرو شده است، نتفلکیس به دنبال این موضوع، اکران فیلم جدید هافمن در ژانر کمدیست به نام "دیگران" را بعد از اینکه این بازیگر اتهام خود را در پرونده رشوه دانشگاهی قبول کرد، به تعویق انداخت و این بازیگر با چالشی دیگر مواجه شد.

او در این فیلم با پاتریشا آرک وآنجلا باست بازی کرده و سیدنی چاپک هم این فیلمنامه را به همراه مارک اندروس نوشته است و اکنون همه این هنرپیشگان به نوعی گرفتار اتهام هافمن شده اند.

نتفلیکس تاریخ انتشار این فیلم را از ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به ۲ اوت (۱۱ مرداد) تغییر داد که آن زمان تکلیف نهایی این بازیگر مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ ماجرای رشوه از این قرار است که هافمن برای اینکه نمره امتحان دخترش را در امتحان بالا ببرد تا بتواند در دانشگاهی سطح بالا تحصیل کند ۱۵ هزار دلار رشوه داده است که به همین خاطر این بازیگر نامزد اسکار و برنده جایزه امی در دوازدهم مارس (۲۱ اسفند) دستگیر شد، او پس از این ماجرا از اینکه به دختر خانواده و جامعه آموزشی صدمه زده است ابراز پشیمانی کرد.

هافمن در یک سریالی دیگر از نتفلکیس به نام "زمانی که آن‌ها مارا می بینند" ایفای نقش کرده است، اما به نظر می رسد نتفلیکس به تعویق همان یک فیلم بسنده کرده و این سریال در همان زمان قبلی یعنی ۳۱ می (۱۰ خرداد) پخش خواهد شد.

بازیگر خانم بازیگر فلیسیتی هافمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین