کد خبر: 34331 A

نبرد وولورین و کاپیتان مارول به تعویق افتاد

نبرد وولورین و کاپیتان مارول به تعویق افتاد

آن دسته از هوادارانی که امیدوار بودند "وولورین"، "جین گری" و سایر "اکس-من"ها را در کنار "کاپیتان مارول" در دنیای سینمایی مارول ببینند باید صبر پیشه کنند.

ایران آرت: با ادغام رسمی دو استودیوی فاکس و دیزنی، "دنیای سینمایی مارول" (MCU) اکنون این فرصت را در اختیار دارد تا شخصیت‌های محبوب "اکس-من" (X-Men) از جمله "وولورین"، "استورم" و دیگران را به فیلم‌هایش اضافه کند. با این حال، آن دسته از طرفداران کتاب‌های کامیک که خود را آماده‌ی دیدن نبرد "وولورین" و "کاپیتان مارول" در مقابل شخصیت‌های شرور در کنار یکدیگر کرده بودند، لازم نیست نفس‌هایشان را در سینه حبس کنند. "کوین فایگی" در مصاحبه‌ی جدیدی با io9 می‌گوید برنامه‌ی فعلی مارول برای پنج سال آینده شامل شخصیت‌های "اکس-من" نمی‌شود.

به گزارش سی نما، فایگی در مورد حضور شخصیت‌‌ها در MCU می‌گوید: "زمان خواهد برد. ما در آغاز برنامه‌ی پنج ساله‌ای هستیم که تاکنون بر روی آن کار می‌کردیم و از مدت‌ها پیش [امضای قرارداد فاکس و دیزنی] در حال برنامه‌ریزی بوده‌ایم. بنابراین در حال حاضر برای ما اینکه کجا و چگونه شخصیت‌های "اکس-من" ظاهر خواهند شد اهمیتی کمتری نسبت به بازگشت آنان به خانه دارد. اینکه همگی آن‌ها به جایی که باید بازگشته‌اند. اما [ورود آن‌ها به "دنیای سینمایی مارول"] زمان زیادی به طول می‌انجامد."

فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" مارول به عنوان پایان شکوهمند فاز فعلی "دنیای سینمایی مارول" بازاریابی می‌شود هرچند آن‌ها سال گذشته با "جنگ بی‌نهایت" هم همین وعده‌ی فریبکارانه را دادند و عملاً به هواداران دروغ گفتند. اکنون علاقه‌مندان مارول انتظار دارند با "آخر بازی" سرنوشت روایتی که از سال ۲۰۰۸ با "مرد آهنی" آغاز شده بود را ببینند و وارد "فاز چهارم" فیلم‌ها شوند. فایگی پیش از این تأکید کرده بود که برنامه‌های آینده‌ی مارول تا زمان اکران "آخر بازی" اعلام نخواهد شد. "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow) و "جاودانان" (The Eternals) با بازی "انجلینا جولی" و "کمیل نانجیانی" و "شانگ-چی" (Shang-Chi) به علاوه‌ی دنباله‌های "پلنگ سیاه" و "کاپیتان مارول" عناوین در دست ساخت مارول‌اند.

فایگی در مورد عناوین بعدی "دنیای سینمایی مارول" در مقایسه با فیلم‌های گذشته می‌گوید: "برنامه‌ی ما برای پنج سال آینده قابل قیاس با گذشته نیست. دو چیز بسیار متفاوت است و من امیدوارم که متفاوت هم به نظر برسند. اما طرز تفکر همسانی در آن‌ها وجود دارد: "چگونه می‌توانیم به ادامه‌ی قصه گویی با شخصیت‌هایی که مخاطبین دوستشان دارند به گونه‌ای منحصر به فرد، متفاوت و غافلگیرکننده ادامه دهیم… چگونه می‌توانیم شخصیت‌های جدیدی که به ندرت هواداران همیشگی و طرفداران کتاب‌های مصور می‌شناسند معرفی کنیم." این به شدت هیجان‌انگیز است."

"دارک فینیکس" (Dark Phoenix) عنوان بعدی چندگانه‌ی "اکس-من" است که برای آخرین بدون مشارکت دیزنی و توسط فاکس عرضه می‌شود. طبق آخرین شنیده‌ها، دیزنی قرار است نقش‌ ابرقهرمانان "اکس-من" را به بازیگران جدیدی بسپارد و سپس وارد "دنیای سینمایی مارول" کند. "دارک فینیکس" با بازی "سوفی ترنر" و‌ "جسیکا چستین" در نقشی مرموز ۷ جولای در آمریکا اکران می‌شود.

 

هالیوود کاپیتان مارول اکسن من وولورین جین گری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین