کد خبر: 34230 A

جواد عزتی و ستاره پسیانی در دوزیست/ ریحانه پارسا کارگردان شد

جواد عزتی و ستاره پسیانی در دوزیست/ ریحانه پارسا کارگردان شد

فیلم سینمایی "دوزیست" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و فیلم کوتاه "شب" به کارگردانی ریحانه پارسا جدیدترین محصولات سینمای ایران هستند.

ایران آرت: با آغاز پیش تولید فیلم سینمایی "دوزیست" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، جواد عزتی و ستاره پسیانی به عنوان اولین بازیگران به این پروژه پیوستند.

"دوزیست" یک فیلم اجتماعی به تهیه‌کنندگی سعید خانی است و گفته می‌شود یکی از پربازیگرترین فیلم‌های امسال سینمای ایران است.

5169034

این فیلم دومین همکاری سعید خانی و برزو نیک‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان بعد از فیلم "لونه زنبور" است.

فیلم تازه برزو نیک نژاد در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و بزودی کلید می خورد.

پدر پژمان بازغی در فیلم ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که سال گذشته با بازی در نقش لیلای سریال محبوب "پدر" به شهرت رسید، حالا و در اولین تجربه‌اش در مقام کارگردان فیلم کوتاه "شب" را به تهیه کنندگی موسسه مهر طاها جلوی دوربین برده است. 

فیلمنامه این فیلم را ریحانه پارسا و خاطره عباسی نوشته‌اند و ابوالفضل عباسی فیلمبرداری و عرفان ابراهیمی صدابرداری آن را برعهده داشتند. 

5139745

نکته جالب درباره این فیلم حضور پدر هنرپیشه سینما و تلویزیون پژمان بازغی در این فیلم به عنوان بازیگر است. فریبرز بازغی که پیش از این در فیلم‌هایی مثل "زندگی خصوصی" و "سلام برعشق" بازی کرده در کنار  پادینا کیانی در این فیلم ایفای نقش کرده. تدوین شب را محمد کریمپور برعهده دارد و قرار است به زودی برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش شود.

افشین قلی‌پور مدیر تولید،  امیراحمدی قزوینی مشاور کارگردان، راحیل یوسفی دستیار کارگردان، علی کوهستانی طراح صحنه و لباس و رامین کرمانیان مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

5169639

جواد عزتی برزو نیک نژاد سعید خانی ستاره پسیانی ریحانه پارسا دوزیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین