کد خبر: 34183 A

شهرزاد 98 "صد در صد" با رنجکشان آمد /بازگشت با دو سیمرغ بلورین

شهرزاد 98 "صد در صد" با رنجکشان آمد /بازگشت با دو سیمرغ بلورین

ایران آرت : روزهای پایانی سال، پردیس تئاتر شهرزاد بعد از یک تعطیلی نگران کننده به دامان تئاتر بازگشت و با خودش امیدی تازه ای هم آورد:" محمد صادق رنجکشان که در نیمه دوم سال 97 یکی از صدرنشین های خبرهای هنری سینمایی بود مدیریت شهرزاد را به عهده گرفت."

او که با سرمایه گذاری روی نمایش موزیکال "بینوایان" توانسته بود ضمن بازیابی ژانری به محاق رفته، و خلق دست‌کم 300 فرصت شغلی برای خانواده تئاتر حدود 130هزار نفر را در یک سالن خصوصی جذب صحنه کند، حالا در قامت مدیر یک سالن نمایش، نگاه جامعه تئاتری را به خود جلب کرده است.

البته نام رنجکشان این روزها با فیلم درخشان متری شیش و نیم هم پیوند خورده است که به لطف سرمایه گذاری او خلق شد و توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را کسب نماید.

رنجکشان که از صنعت گردشگری می آید و از اکسیر گردشگری هنری و گردش مالی بالای آن در ونیز، کن، حتی در منطقه پیرامونی مان دوبی، استانبول… با خبر است و در یک نمونه کوچک در نمایش بینوایان توانست بخشی از توریست های فرهنگی تهران را به تئاتر بکشاند احتمالا قصد دارد در پردیس تئاتر شهرزاد الگو آفرینی کند که این می تواند بهترین خبر برای جامعه هنری ایران باشد.

شهرزاد با بازسازی های روبنایی در سازه، برای سال نو نوار شده و این روزها با دو نمایش میزبان علاقمندان است:

"صد در صد" نام نمایشی است که به دلیل استقبال مخاطبان برای سومین بار روی صحنه آمده است. این اثر نوشته مارکس لید، ترجمه وحید رهبانی و کار مرتضی اسماعیل کاشی است که ساعت 20 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

این نخستین حضور هوتن شکیبا پس از کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است.

بدین ترتیب می توان گفت تئاتر شهرزاد با دو چهره که از جشنواره فیلم فجر دو سیمرغ گرفته اند پای به سال نو گذاشته است.

همچنین شهرزاد از امروز 18 فروردین‌ماه ساعت 19 میزبان نمایش "مکبث" نوشته و کار امیر دژاکام خواهد بود. بازیگران این نمایش  الناز تاریخی، آناهیتا صفی‌خانی، پروا محزون، پریا سلامی، مریم یوسف، شقایق خاکی‌پور، الناز ملکی، شایان یزدان‌شناس، احمد داوودی، مصطفی غیاثی، محمد آقا علی اکبری، ابوالفضل جمشیدی، حامد پور محمد، ناصر عزتی، عارف عباسی، طاها عابدی و ماهان عابدی هستند.

 

محمد صادق رنجکشان تئاتر شهرزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین