کد خبر: 34170 A

حضور کشتی‌کج‌کار معروف در ارتش مردگان

حضور کشتی‌کج‌کار معروف در ارتش مردگان

دیو باتیستا در فیلم "ارتش مردگان" (Army Of The Dead) زک اسنایدر بازی می‌کند.

ایران آرت: درحالی‌که «دیو باتیستا» خود را آماده‌ی نبرد یکشنبه شب در (WrestleMania 35) می‌کند، با نت‌فلیکس قراردادی به امضاء رسانده تا در فیلم ۷۰ میلیون دلاری «زک اسنایدر» در ژانر زامبی که «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نام دارد، به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش سی نما، فیلمنامه‌ی این اثر توسط اسنایدر و «شی هاتن» به نگارش درآمده و در مورد هجوم زامبی‌ها به لاس وگاس و مردی است که برای مقابله با آن‌ها گروهی را تشکیل می‌دهد. زک و «دبرا اسنایدر» تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

باتیستا این روزها در تولید پروژه‌های مختلفی مشارکت می‌کند. او به زودی در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) بار دیگر در نقش «درکس» ظاهر می‌شود؛ در تاریخ ۱۲ جولای فیلم (Stuber) را روی پرده دارد و استودیوی STX فیلم «جاسوس من» (My Spy) او را که در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارد اما تریلر آن در سینماکان رونمایی شد، اکران می‌کند. او همچنین باید برای «دنیس ویلنوو» کارگردان «بلید رانر ۲۰۴۹»، در فیلم پرستاره‌‌ی «شنزار» (Dune) نقش‌آفرینی کند و با بازگشت «جیمز گان» به دیزنی، در قسمت سوم «محافظین کهکشان» جلوی دوربین برود.

فیلمبرداری «ارتش مردگان» از تابستان امسال آغاز می‌شود.

هالیوود فیلم کشتی کج دیو باتیستا ارتش مردگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین