کد خبر: 34169 A

پسران رشتی با لباس دخترانه در کنسرت این خانم

ایران آرت: سیمین غانم از خواننده‌های محبوب قدیمی است که آهنگ‌های پرطرفداری همچون "گل گلدون من"، "سیب"، "مرد من"، "پرنده" و "قلک چشات" را اجرا کرده است. این خواننده پس از انقلاب در ایران ماند و نخستین کنسرتش پس از انقلاب در مهرماه 1378 در سینما صحرا در تهران برگزار شد. غانم در سال‌های اخیر هم کنسرت‌های متعددی را ویژه بانوان اجرا کرده است.

به گزارش ایران‌آرت، سیمین غانم در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود درباره مجموعه آثاری که سالها پیش با صدای او منتشر شده است بیان می‌کند: "طبیعتا هنرمند دوست دارد همه کارهایش مورد پسند واقع شود، اما معمولا یک اثر از باقی آثار بیشتر مطرح می‌شود. برای من هم پیش آمده که یک اثرم علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده و همان کار جزو کارهای مورد علاقه خودم هم بوده است."

وی در گفتگو با مجله چلچراغ درباره قطعه مورد علاقه خود می‌گوید: "من آهنگ "پرنده" را از همه بیشتر دوست دارم و اصلا زندگی خودم است. یک‌سری کار دارم که نمی‌توانم اجرایشان کنم و واقعا دوستشان دارم. آخر آدم کار کند و بگذارد داخل کمد، با این همه هزینه‌های سنگین؟"

غانم در واکنش به این سوال که "یک دوره‌ای گفته بودند خانم اگر خودش سه بار بخواند، می‌شود هم‌خوانی و می‌تواند موسیقی‌اش را پخش کند. آیا این قانون هنوز وجود ندارد؟" پاسخ می‌دهد: "نه. من ضبط کردم و گفتند باید شش خواننده باشد. آن‌قدر اذیتم کردند که منصرف شدم. البته دوباره می‌خواهم دست به کار شوم و باز هم کار کنم."

او در بخش پایانی صحبت‌هایش می‌گوید: "مردم ما موسیقی را دوست دارند و از هر طریقی که بتوانند، آن را به دست می‌آورند و استفاده می‌کنند. من در رشت برنامه‌ای داشتم که ویژه بانوان بود. چند پسر با لباس دخترانه وارد شده بودند تا در کنسرت من حضور داشته باشند."


 

سیمین غانم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین