کد خبر: 34157 A

کنسرت متفاوت وودی بلک در تهران

کنسرت متفاوت وودی بلک در تهران

کوارتت "وودی بلک" از مجموعه‌های فعال موسیقی کشور اتریش روز ۲۴ فروردین کنسرت متفاوتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار خواهد کرد.

ایران آرت: کوارتت "وودی بلک" از مجموعه‌های فعال موسیقی کشور اتریش روز ۲۴ فروردین کنسرت متفاوتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار خواهد کرد. این کنسرت به همت مؤسسه "هرمس" به مدیریت رامین صدیقی و همکاری انجمن فرهنگی اتریش میزبان علاقه مندان موسیقی است.

در توضیح این برنامه آمده است: "ساز کلارینت‌باس مدت زیادی نیست که به موسیقی معاصر جهان راه یافته و طی چند دهه اخیر در سبک‌های جز و ملل با محبوبیت زیادی روبرو شده است؛ حتی شنونده‌های حرفه‌ای هم انتظار ندارند که این ساز خاص بتواند بدون همراهی سازی از جنس دیگر، گوش‌ها را نوازش دهد.

کوارتت "وودی بلک"، از این انتظار فراتر رفته و جسورانه چهار کلارینت‌باس را در کنار یگدیگر قرار داده است! آنها جملگی فارغ‌التحصیل دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین (اتریش) هستند و ساخته‌های خودشان را با الهام از موسیقی ملل، معاصر، جز و البته چاشنی بداهه‌نوازی اجرا می‌کنند. فضای جذاب صوتی که توسط این گروه خلق می‌شود، شنونده را شگفت‌زده می‌کند."

کنسرت کوارتت "وودی بلک" ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۲۴ فروردین با قیمت بلیت ۸۰ تا ۱۴۰ هزار تومانی در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند به سامانه‌های رسمی فروش اینترنتی بلیت کنسرت‌ها مراجعه کنند.

 

موسیقی فرهنگسرای نیاوران کنسرت وودی بلک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین