کد خبر: 34143 A

شروع کنسرت‌ها با کیهان کلهر، ابراهیم‌زاده و بانوان نوازنده

شروع کنسرت‌ها با کیهان کلهر، ابراهیم‌زاده و بانوان نوازنده

تهران در اولین هفته پس از پایان تعطیلات، شاهد برگزاری کنسرت‌های انگشت‌شماری است.

ایران آرت: سامانه‌های بلیت‌فروشی کنسرت‌ها در هفته جاری بلیت تعداد کم و انگشت‌شماری از اجراهای زنده موسیقی را به فروش می‌رسانند؛ ایسنا در  گزارشی به این کنسرت‌ها که در فاصله ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه روی صحنه می‌روند، اشاره کرده است.

کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده شناخته‌شده کمانچه کنسرت «شهر خاموش» خود را که به همراهی کوارتت مینیاتور روی صحنه می‌رود، از ۲۱ فروردین‌ماه آغاز می‌کند. این کنسرت در این هفته ۲۱، ۲۲ و ۲۳ فروردین در تالار وحدت برگزار خواهد شد؛ البته برگزاری آن تا چند شب بعد نیز ادامه خواهد داشت. قیمت بلیت‌های کنسرت «شهر خاموش» ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

محسن ابراهیم‌زاده ۱۹ و ۲۲ فروردین ماه در برج میلاد تهران برای هوادارانش می‌خواند؛ کنسرت این خواننده پاپ که هرشب در دو سانس برگزار می‌شود ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

گروه موسیقی راستان نیز ویژه بانوان در دو سالن مختلف پایتخت کنسرت خود را برگزار می‌کند. این گروه موسیقی ۲۳ فروردین در تالار وحدت با قیمت بلیت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان مهمان تالار وحدت تهران خواهد بود. این گروه همچنین ۲۲ فروردین در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود که قیمت بلیت‌های این اجرا ۵۰ و ۷۰ هزار تومان است.

 

کنسرت کیهان کلهر محسن ابراهیم زاده گروه راستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین