کد خبر: 34117 A

بازیگر معروفی که خودش را برای فیلم نولان حبس کرد

بازیگر معروفی که خودش را برای فیلم نولان حبس کرد

رابرت پتینسون می‌گوید برای خواندن فیلمنامه اثر جدید کریستوفر نولان خودش را در اتاق حبس کرده است.

ایران آرت: رابرت پتینسون هفته‌ی آینده فیلم درام علمی تخیلی (High Life) به کارگردانی «کلر دنی» فیلمساز فرانسوی را روی پرده دارد، بسیاری از هوادارانش منتظر دیدن هنرنمایی او در فیلم بعدی «کریستفر نولان» مانده‌اند. ماه گذشته گزارش ش که پتینسون یکی از سه بازیگر اصلی فیلم جدید نولان که تابستان سال آینده توسط برادران وارنر اکران می‌شود خواهد بود. پتینسون در این فیلم باید در مقابل «الیزابت دبیکی» ستاره‌ی «بیوه‌ها» (Widows) و «جان دیوید واشینگتن» بازیگر فیلم «بلکککلنزمن» قرار بگیرد.

به گزارش 30نما، پتینسون به تازگی در مصاحبه با «یواس‌ای تودی» فاش کرده است که تنها یکبار فیلمنامه را خوانده و پس از آن دیگر فرصت مرور مجدد آن را پیدا نکرده چرا که استودیوی برادران وارنر و نولان برای اسپویل نشدن داستان تدابیر سخت‌گیرانه‌ای اندیشیده‌اند. از داستان و شخصیت‌های فیلم اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما به گفته‌ی منابع نزدیک به پروژه، با بلاکباستری اکشن، نوآورانه و عظیم طرف خواهیم بود که بار دیگر برای با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری شده است.

پتینسون می‌گوید: «برای خواندن فیلمنامه در یک اتاق حبس شدم… نسخه‌ای از آن را به من نداده‌اند. من سالیان سال در انتخاب فیلم‌های پرخرج محتاطانه عمل می‌کردم، اما فیلم‌های «کریس نولان» با دیگر آثار تفاوت دارند. به نظر می‌رسد که در حال حاضر او تنها کارگردانی باشد که اساساً می‌تواند فیلمی به شدت شخصی و مستقل در مقیاسی بسیار عظیم بسازد. فیلمنامه‌ی او باورکردنی نبود.»

«رابرت پتینسون» تابستان امسال برای نولان جلوی دوربین می‌رود. پیش از آنکه برادران وارنر این فیلم را تابستان آینده روی پرده ببرد، از پتینسون فیلم «فانوس دریایی» (The Lighthouse) اثر تازه‌ی «رابرت اگرز» کارگردان «ساحره» (The Witch) و «پادشاه» (The King) درام تاریخی «دیوید میشد» به نمایش در می‌آید.

برادران وارنر فیلم جدید نولان را در تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

کریستوفر نولان هالیوود رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین