کد خبر: 34105 A

کناره‌گیری مدیران جشنواره فیلم زوریخ / جانشین معرفی شد

کناره‌گیری مدیران جشنواره فیلم زوریخ / جانشین معرفی شد

نادیا شیلدکنشت و کارل اسپورری بنیانگذاران جشنوراه فیلم زوریخ از سمت خود به عنوان مدیران جشنواره کناره گیری کردند.

ایران آرت: نادیا شیلدکنشت و کارل اسپورری بنیانگذاران جشنواره فیلم زوریخ بعد از ۱۵ سال در سال ۲۰۲۰ از پستشان به عنوان مدیران جشنواره کناره گیری می کنند. قرار است کریستیان جانگن روزنامه نگار کهنه کار جایگزین اسپورری به عنوان مدیر هنری جشنواره فیلم زوریخ شود.

شیلدکنشت و اسپورری در بیانیه ای در روز پنجشنبه ۴ آوریل درباره این تصمیم این چنین اعلام کردند: آرزوی دیرینه  ما این بوده که مدیریت طولانی مدتمان را به دیگران منتقل کنیم، ما مشتاقانه منتظر کار کردن با مدیریت جدید جشنواره به عنوان اعضای هیات مدیره در سال ۲۰۲۰ هستیم.

صبا به نقل از ورایتی خبر داد، جانگن سردبیر بخش فرهنگی روزنامه آلمانی زبان ان‌زدزد سوییس در ماه می امسال به تیم برنامه ریزی جشنواره زوریخ ملحق می شود تا انتقال آرام قدرت برای سال آینده صورت گیرد.

جانگن که مدرک دکترا در حوزه سینما دارد و بیش از ۲۵ سال است که نقد فیلم انجام می دهد دو کتاب با عناوین «هالیوود در کن» و «موریتز د هادلن-آقای جشنواره» را به رشته تحریر در آورده است.

جستجو برای مدیر تجاری جشنواره از هم اکنون آغاز شده است، در حال حاضر مسئول بخش تجاری و مسایل مربوط به امور مالی، رویدادها، جذب اسپانسر و بازاریابی جشنواره در اختیار شیلدکنشت است.

جشنواره زوریخ که از سال ۲۰۰۵ ایجاد شده قرار است امسال بین روزهای ۲۶ سپتامبر تا ۶ اکتبر برگزار شود. فهرست فیلم های حاضر در این دوره جشنواره ۱۲ سپتامبر اعلام می شود.

 

جشنواره فیلم هالیوود جشنواره فیلم زوریخ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین