کد خبر: 34103 A

مدهای پیشنهادی استایلیست آنجلینا جولی برای بهار/ عکس‌ها

مدهای پیشنهادی استایلیست آنجلینا جولی برای بهار/ عکس‌ها

جنیفر رد، استایلست ستاره‌های درجه یک هالیوود از جمله آنجلینا جولی و جنیفر لاو، آیتم‌های پیشنهادی خود برای بهار ۲۰۱۹ معرفی کرده است.

ایران آرت: با به پایان رسیدن تعطیلات نوروز و متعادل شدن آب و هوا کم کم زمان آن فرا رسیده که فکری به حال کمد لباس هایتان بکنید؛ لباس گرم ضخیم دیگر جایگاهی در کمدتان ندارند و بهتر است جایش را به لباس های سبک تر مناسب بهار بدهند ولی همیشه مرتب کردن کمد برای فصل جدید آسان نیست و نیاز به ایده و البته راهنمایی دارد.

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار در ادامه نوشته است: نگران این قضیه نباشید چراکه می‌خواهیم آیتم های پیشنهادی جنیفر رد (Jennifer Rade) را برای بهار ۲۰۱۹ با شما در میان بگذاریم؛ جنیفر رد استایلیست شخصی ستاره‌های درجه یک هالیوود از جمله آنجلینا جولی، جنیفر لاو و رومر ویلیز است.

شلوار های جین مدل مام استایل

1

در سال ۲۰۱۹ شلوار های جین چسبان یا اسکینی جایگاه خود را به مدل های متنوع تری داده اند و در این میان شاهد درخشش دوباره شلوار های مام استایل جین در طرح ها و رنگ های متنوع خواهیم بود.


گوشواره های حلقه ای طلایی رنگ

2

اکسسوری های طلایی رنگ به ویژه گوشواره های حلقه ای از جمله ترند های نوستالژیکی محسوب می شود که برای هر استایل بهاره ای مناسب است؛ فرقی نمی کند اهل چه نوع استایل کردن باشدی در همه حال گوشواره های حلقه ای طلایی می توانند حضوری پر رنگ برای شما داشته باشند چرا که به خوبی با هر تیپی ست می شوند.


کت های سبک

3

جنیفر رد می گوید که عاشق استایل کردن کت ها در بهار است که با یک پیراهن گلدار ترندی یا شلوار جین بی نظیر می شود. او به ویژه بافت های سبک وزن و خنک این مدل کت ها را به رنگ های ملایم و لایف استایلی می پسندد چرا که چه در استایل های روزانه و چه شبانه بهار ۲۰۱۹ می تواند بسیار کاربردی باشند.


کیف های رنگی

4

کیف های رنگی متنوع و گوناگونی وجود دارند که می تواند به استایل تو در بهار ۲۰۱۹ رنگ و بوی بهاری بدهد. به کمک این کیف های زیبا می توانی رنگ های شاد را به روشی متفاوت وارد تیپ های روزانه خودت بکنی و در بهار ۲۰۱۹ از آن ها لذت ببری.


پیراهن های مدل مردانه راه راه

5

پیراهن های مدل مردانه با طرح های راه راه یکی از آن آیتم های بهاری است که فکر نکنم حالا حالا ها تکراری شود. یک آیتم کاربردی و در عین حال راحت و شیک که می تواند نقش اساسی در استایل کژوال و روزمره شما در بهار ۲۰۱۹ ایفا کند به ویژه وقتی آستین های آن را کمی بالا بزنید و دکمه های ابتدایی آن را باز بگذارید.


صندل های چرمی مدل natural

6

فصل بهار با خود نوید درخشش دوباره صندل ها را می دهد. با گرم تر شدن هوا به چند مدل صندل زیبا و راحت برای استایل های روزانه خود نیاز پیدا می کنید که جایگاه آن ها در کمد لباس هایتان محفوظ است؛ یکی از این صندل های پیشنهادی از نظر جنیفر رد صندل های بند بندی چرمی مدل natural هستند که در عین راحتی و سادگی بسیار شیک بوده و به راحتی با هر استایلی هماهنگ می شود.

 

آنجلینا جولی لباس بهاره جنیفر رد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین