کد خبر: 34083 A

درگیری جیم کری با نوه موسولینی/ نقاشی کری جنجال‌ساز شد

درگیری جیم کری با نوه موسولینی/ نقاشی کری جنجال‌ساز شد

نقاشی جیم کری از موسولینی و معشوقه‌اش با واکنش تند نوه موسولینی مواجه شد.

ایران آرت: "جیم کری" با سریال (Kidding) شبکه‌ی شوتایم و فیلم "سونیک خارپشت" (Sonic the Hedgehog) به دنیای بازیگری بازگشته اما این بدان معنا نیست که با نقاشی وداع کرده باشد. کری در یکی از آخرین نقاشی‌هایش اعدام "بنیتو موسولینی" و معشوقه‌ی او "کلارتا" را به تصویر کشیده و می‌نویسد: "اگر می‌خواهید بدانید سرانجام فاشیسم چه می‌شود، از "بنیتو موسولینی" و معشوقه‌اش کلاریتا بپرسید."

در طرح کری اجساد موسولینی و کلاریتا دیده می‌شوند که پس از دستگیری‌شان توسط پارتیزان‌ها در میلان از پا به دار آویخته شده‌اند. این تصویر با واکنش‌ تند "الساندرا موسولینی" نوه‌ی بنیتو در توئیتر مواجه شد. این سیاستمدار در پاسخ به انتشار تصویر کری نوشت: "تو یک حرامزاده‌ای."

به گزارش سی نما، این واکنش در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید و در مورد پاسخ الساندرا بحث‌های بسیاری شکل گرفت. "ایوان اوکانل" کارشناس علوم سیاسی یکی از اولین کسانی بود که خطاب به الساندرا نوشت: "فکر می‌کنم "جیم کری" را با پدربزرگ خونخوارت اشتباه گرفته‌ای." اوکانل در ادامه می‌گوید: "پدربزرگ من جنگید تا اروپا را از دست افرادی مانند پدربزرگ تو آزاد کند."

نقاشی‌های سیاسی کری تاکنون بحث‌برانگیز بوده به ویژه از وقتی که "دونالد ترامپ" و جمهوری‌خواهان کاخ سفید را سوژه قرار می‌دهد و از او انتقاد می‌کند. جنجالی‌ترین نقاشی کری شاید تصویر او از "سارا هاکابی سندرز" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید بود که مارس سال گذشته بحث‌های زیادی به راه انداخت.

کری در حال حاضر به خاطر بازی در سریال (Kidding) یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه در بخش بهترین بازیگر مرد سریال‌های کمدی امی است. این سریال نیم ساعته اواخر سال جاری میلادی برای فصل دوم بازمی‌گردد. فیلم "سونیک خارپشت"‌ نیز ۸ نوامبر آینده (۱۸ آبانماه) روی پرده می‌رود.

جیم کری سونیک خارپشت سریال شوخی موسولینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین