کد خبر: 34068 A

مهران مدیری تذکر گرفت

مهران مدیری تذکر گرفت

معاون سیما اعلام کرد که به مهران مدیری بابت صحبت‌هایش منتقدانه‌اش در ویژه‌برنامه دورهمی تذکر داده شده است.

ایران آرت: شب گذشته برنامه دورهمی با یک ویژه‌برنامه کار خودش را آغاز کرد و حاشیه‌های برنامه از همان شب نخست با صحبت‌های منتقدانه و بی محابای مدیری شروع شد. مهران مدیری در آغاز دور تازه برنامه دورهمی آب پاکی را روی دست همه ریخت تا بدانند مواضعش نسبت به مدیریت کشور نه تنها تلطیف نشده بلکه رادیکال تر هم شده است، او گفت:" واقعا نمی‌دانم چه بگویم. سال گذشته، همین موقع‌ها بود که "دورهمی" تمام شد. من هرچه بلد بودم آن دوره درباره مشکلات و اتفاقات کشور گفتم، با زبان تندی هم گفتم اما الان انگار همه ما می‌گوییم ای کاش پارسال بود." 

در واکنش به انتقادات مدیری در برنامه دورهمی، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما به خبرگزاری تسنیم گفت: جهت‌گیری برنامه "دورهمی" مشخص است که نقد و انتقادهای سازنده انجام می‌دهد و از طرفی هم بر کسی پوشیده نیست که رسانه‌ ملی پرچمدار اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه اتفاقات سیل و همکاری‌ها و همیاری‌های دستگاه‌های دولتی، نظامی و مردمی بود.  برخی از تعابیر مهران مدیری مجری برنامه دورهمی که در اولین شب سری جدید "دورهمی" به اتفاقات سیل و حضور مسئولان در صحنه و خبر‌رسانی در تلویزیون پرداخت آنطور که باید متوازن و منصفانه نبود و بایستی ملاحظات بیشتری انجام می‌شد که در این زمینه تذکر لازم داده شده است.

وی افزود: بدلیل همین ضعف در برنامه دیشب "دورهمی" در بازپخش ملاحظات صورت گرفت و به شبکه دستور داده شد با حساسیت بیشتری نظارت خود را اعمال کند. ناگفته نماند در برنامه دیشب به رفتار غلط برخی از مردم در زمان وقوع سیل و همچنین به دیگر برنامه‌های تحویل سال سیما با زبان طنز پرداخته شد. ان‌شاالله در برنامه‌های بعدی سری جدید "دورهمی" این محور و مدار انصاف که اساسی‌ترین شاخصه‌های برنامه‌سازی تلویزیون به شمار می‌رود بیشتر رعایت خواهد شد. چرا که رئیس سازمان صداوسیما هم همواره بر حرکت در جهت انصاف و عدالت برنامه‌سازی و پرداختن به نکات جاری جامعه و مسائل سیاسی از منظری متوازن، اخلاقی و متعادل تأکید کرده‌اند. حتماً در برنامه‌های آتی "دورهمی" و دیگر برنامه‌های تلویزیون در عین ارائه نکات انتقادی طنزآمیز ملاحظات جدی انجام خواهد شد تا از مدار انصاف خارج نشود.

 

*منتقد تر و بی محاباتر/مهران مدیری و سیلاب دورهمی علیه ناکارآمدی ها /از تبلت 19میلیاردی تا مسئولانی که میان موزها و نارنگی ها تصمیم می گیرند

 

مهران مدیری دورهمی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    < من خودم که اصلا تلویزیون شما را ندارم در این بران هر چه میان کانالهای شما میگشتم تا یک خبر از سیل بگیرم بیشتر متعجب میشدم که همه حتی شبکه خبر درحال پخش پرت وپلا بودند انگار نه انگار نصف کشور را آب برده</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین