کد خبر: 34066 A

مکانی خاص برای موزیسین‌ها/ دفتر جدید شرکت فندر طراحی شد

مکانی خاص برای موزیسین‌ها/ دفتر جدید شرکت فندر طراحی شد

دفتر جدید شرکت فندر برای ایجاد ارتباط بین چهره‌های حرفه‌ای موسیقی و علاقه‌مندان به این صنعت تاسیس شده است.

ایران آرت: شرکت موسیقی "Fender"، صنعت موسیقی دنیا را متحول کرده و خود را به عنوان نامی پر آوازه و قابل اعتماد و همچنین نمادی فرهنگی، مطرح کرده است.  با وجود اینکه ریشه‌های این شرکت از کالیفرنیای جنوبی نشات گرفته است، اما با این حال، این شرکت سالیان سال است که در شهر "اسکاتدِیل"، واقع در ایالت "آریزونا"، مشغول به کار می باشد. این شرکت، در خلال کارهای خود به کالیفرنیای جنوبی بازگشت و تصمیم گرفت تا با کمک استودیوی معماری "Rapt"، دفتر جدیدی را در شهر لس آنجلس و در بلوار مشهور "Sunset" افتتاح کند تا اینگونه بتواند بازگشت خود را به کالیفرنیا جشن گرفته و هم قدمی رو به جلو برای حفظ میراث خود بر دارد.

به گزارش آرل، دفتر جدید شرکت "Fender" که برای ایجاد ارتباط بین چهره های حرفه ای موسیقی و علاقه مندان به این صنعت تاسیس شده است، بارتاب دهنده تعهدات این شرکت نسبت به تعریف دوباره تجربه‌ی موسیقی می باشد. با توجه به اینکه دفتر جدید این شرکت، که در میدان "کلمبیا" واقع شده، توسط نمادهای مشهور موسیقی، از جمله سالن کنسرت "فوندا" و فروشگاه‌های زنجیره‌ای موسیقی "Amoeba"، احاطه شده است، به گونه ای چشم‌انداز درخشان موسیقی لس‌آنجلس را در بر گرفته و ابزار و آلات موسیقی را به‌طور یکسان در اختیار کارمندان خود و همچنین بازدیدکنندگان، قرار می‌دهد. این شرکت نیز، برای حضوری پر رنگ در عرصه‌ی هالیوود، خود را با انرژی خلاقانه شهر هماهمنگ کرده تا بتواند نسل جدید موزیسین ها را به خود جلب کند.

1

این دفتر به عنوان مکانی برای تولید موسیقی، خلاقیت و نوآوری، و تیم های بازاریابی و تکنولوژی های دیجیتال، از دو فضای منحصر به فرد تشکیل شده است. یک ساختمان با ارتفاع متوسط در دوطبقه که اداری است و یک ساختمان 8600 فوت مربعی در مجاورت آن که Bungalow نام دارد. اگرچه این دو فضا از یکدیگر جدا هستند، اما هر دوی آن‌ها بر تمایل شرکت "Fender"، جهت اینکه عضوی از این خانه جدید هالیوودی باشد، تاکید دارند. کانتر پذیرش در  طبقه همکف واقع شده و بازدید از اینستالیشن عظیم داخل این دفتر و همچنین جداره خاص طراحی شده این شرکت برای عموم آزاد می‌باشد. وجود پنجره‌های بزرگ، در هر دو فضا، دید  به بخش‌های طراحی و سالن‌های موسیقی را تامین کرده است.

2

طراحی این فضا متاثر از خطوط منحنی نرم، رنگ های متناسب این صنعت و بدنه گیتارهای مشهور Fender بوده است. اگرچه حجم کاری و روند گسترش محصولات خاص هر تیم کاری در این کمپانی نیز در طراحی فضا در نظر گرفته شده است. بعلاوه این امر بسیار مهم بوده که  فضای دفتر جدید بتواند از تمام اهداف تجاری شرکت، از پروسه‌ی طراحی گرفته تا تلاش‌های صورت گرفته در امور تجارت الکترونیک و توسعه‌ی اپلیکیشن را حمایت و پشتیبانی کند.

4

5

6

معماری موسیقی معماری مدرن طراحی پارچه و لباس شرکت فندر شرکت موسیقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین