کد خبر: 34064 A

واکنش سوفی ترنر به دستمزد بالاتر کیت هرینگتون

واکنش سوفی ترنر به دستمزد بالاتر کیت هرینگتون

سوفی ترنر معتقد است دستمزد بالاتری که کیت هرینگتون برای بازی "بازی تاج و تخت" نسبت به او می‌گیرد حقش است.

ایران آرت: اگرچه بازیگران سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) دستمزدهای مختلفی دریافت کرده‌اند، اما "سوفی ترنر" بازیگر نقش "سانسا استارک" می‌گوید به اعتقاد او دستمزد همه منصفانه بوده است.

تابستان گذشته اعلام شد که دستمزد بعضی از بازیگران از جمله "امیلیا کلارک" (دنریس تارگرین)، "کیت هرینگتون" (جان اسنو)، "لینا هدی" (سرسی لنیستر)، "پیتر دینکلج" (تیریون لنیستر) و "نیکلای کاستر والدو" (جیمی لنیستر) برای هریک از اپیزود فصل پایانی تا ۵۰۰ هزار دریافت کرده‌اند، در حالی‌که به دیگر همبازیان آن‌ها از قبیل "سوفی ترنر"، "میزی ویلیامز" (آریا استارک)، و "آیزک همپستد رایت" (برن استارک) برای هر اپیزود ۱۷۵ هزار دلار پرداخت شده است. به گزارش سی نما، ترنر در مصاحبه با مجله‌ی "هارپر بازار" در مورد این اختلاف می‌گوید: "مسئله‌ی دستمزدها پیچیده است، اما در مورد "تاج‌وتخت" منطقی به نظر می‌رسد."

ترنر برای نمونه هرینگتون برمی‌گزیند و می‌گوید: :"کیت بیش از من دستمزد گرفت، اما او نقش مهمتری در داستان دارد. او برای قسمت‌های پایانی مجبور بود ۷۰ شب در محل فیلمبرداری حاضر شود، درحالی که زمان حضور من تا این حد نبود. با خود گفتم: "این پول حق اوست.""

"سوفی ترنر" به فیلمبرداری طولانی نبرد وینترفل در فصل پایانی اشاره می‌کند. طبیعتاً "سانسا استارک" در چنین صحنه‌های نبردی به اندازه‌ی "جان اسنو" حضور ندارد و به همین علت از دستمزد بالاتر هرینگتون ناراضی نیست. گفتنی است که پرداخت بالاتر هرینگتون هیچ ارتباطی با جنسیت بازیگران ندارد چرا که کلارک و هدی دستمزدی برابر دریافت کرده‌اند. با این وجود، ترنر خود را متعهد می‌داند که در پروژه‌های آینده‌اش برای دستمزدهای برابر زنان و مردان تلاش کند.

قسمت اول از فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" ۲۶ فروردین ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

 

بازی تاج و تخت سوفی ترنر کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین