کد خبر: 34063 A

محبوب‌ترین ایرانی‌های اینستاگرام / مهناز افشار بالاتر از رامبد، بهنوش، الناز و گلزار

محبوب‌ترین ایرانی‌های اینستاگرام / مهناز افشار بالاتر از رامبد، بهنوش، الناز و گلزار

مهناز افشار پرفالوورترین چهره ایرانی در اینستاگرام است و سایر چهره‌های محبوب هم از اهالی هنر هستند.

ایران آرت: سال نود و هشت مثل سال‌های اخیر، شاهد رشد چشمگیری فعالیت شبکه‌های اجتماعی عکس محور و ویدیو محور هستیم. هویت دیجیتالی شما در سال نود و هشت، با حضور در شبکه‌های اجتماعی داخلی و بین المللی رقم می‌خورد. در سال نود و هفت، بحث‌هایی درباره فیلترینگ اینستاگرام به گوش رسید که به نتیجه‌ای نرسید. در سال نود و هشت که سال سیاسی است و اواخر سال، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قانون جدید انتخابات را شاهد هستیم، احتمالا شاهد حضور پر رنگ‌تر چهره‌ها در عرصه رقابت‌های داغ انتخاباتی در فضای سایبر باشیم.

گشتی در بین پربیننده‌ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان

بر اساس گزارش روزیاتو، شمار مخاطبان اینستاگرام ایرانیان از مرز ۴۰ میلیون نفر فرا‌تر رفته است و شمار گوشی‌های هوشمند در ایران، از جمعیت ایران، بیش‌تر است. این سیگنال خوبی به استارت آپ‌ها و عاشقان کارآفرینی دیجیتالی است که خدماتی برای بازار میلیونی جوان و اینترنت مدار ایرانیان در سال نود و هشت، ارائه کنند. از بازی رایانه‌ای تا مشاوره دیجیتالی و غیره. در این گزارش، نگاهی داریم به پر بیننده‌ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان در سالی که گذشت تا در تعطیلات نوروز ۹۸، از اتفاقات ریز و درشت صفحات پر لایک، غافل نشوید.

اینستاگرام مهناز افشار

1998074_872

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، تنها با حدود چهارصد و اندی پست، بیش از هشت و نیم میلیون فالور دارد و رتبه اول پر بیننده‌ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان در اختیار اوست. تراژدی آمپول نالوکسان، مهناز افشار را یکی از جنجالی‌ترین سلبریتی‌های سینمایی کشور در سال نود و هفت کرد. سبک زندگی نوروزی مهناز را در تعطیلات ۹۸ دنبال کنید.

اینستاگرام رامبد جوان

2

آقای خندوانه در نوروز نود و هشت، همچنان دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد و شمار مخاطبانش از ۸ میلیون گذر کرده است. حداقل بیست درصد کل کاربران ایرانی، مخاطب صفحه او هستند و ایشان در ۳ سال اخیر، بیش از ۲۴۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. ۱۳ صفحه را دنبال میکند که صفحه نگار جواهریان (همسرش) نیز از آن جمله است. صفحه رامبد در تعطیلات نوروزی، احتمالا مملو از لایک و کامنت شود.

صفحه اینستاگرام حسن ریوندی

3

حسن ریوندی، هم‌چنان یکه تازه عرصه خنده و سرگرمی در صنعت تفریح ایران است و این را از شمار فالورهایش که گویا بزودی رکورد مهناز افشار را می‌گیرد، می‌توان فهمید. اگر در تعطیلات عید، فرصتی پیدا کردید و دید و بازدید‌ها و آجیل‌های گران و شیرینی‌های وسوسه انگیز و فوتبال‌های پر هیجان اجازه داد، گشتی در ویدیو‌های حسن بزنید. احتمالا مطالب جالبی برای شما دارد. او همه چیز را به زبان طنز بیان می‌کند و در اینستاگرامش هم، کمی مفتاوت‌تر از استیج‌های طوفانی‌اش در سال نود و هفت است.

صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری

4

ارتش بهنوشی‌ها به مرز هفت و نیم میلیون نفر نزدیک می‌شود. سلبریتی همه فن حریف سینما و تلویزیون و تبلیغات و مد و لباس و ترجمه و امور خیریه و.... با حدود هزار و نهصد و اندی پست و ۱۰۴ صفحه‌ای که دنبال میکند، ۷.۴ میلیون دنبال کننده دارد. بهنوش، استوری زیاد می‌گذارد و در تعطیلات نوروز نود و هشت، ایرانگردی می‌کند. سبک زندگی و روایت‌های او را دنبال کنید.

اینستاگرام الناز شاکردوست

5

الناز شاکردوست، هنرپیشه سینمای ایران است که با نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر را شکار کرد. شمار مخاطبانش تا نوروز ۹۸ از مرز شش و نیم میلیون نفر فرا‌تر رفت تا همچنان در فهرست ۵ صفحه پر لایک ایرانیان در اینستاگرام باشد.

اینستاگرام محمدرضا گلزار

6

محمد رضا گلزار، مطرح‌ترین سلبریتی سینمای ایران در سال نود و هفت است. مسابقه تلویزیونی برنده باش با همه انتقاداتی که به آن وارد شد، توانست او را در شب‌های آخر هفته، مهمان خانه‌های میلیون ایرانی در ۳۱ استان کشور کند. موضوعی که سبب افزایش فالورهایش در سال نود و هفت شد و از مرز شش میلیون تن فرا‌تر رفت. او بیش از هزار و سیصد پست گذاشته و پشت صحنه فعالیت‌های سینمایی و شبکه خانگی و گردشگری‌های داخلی و خارجی اشا را برایتان روایت می‌کند. در تعطیلات نوروز نود و هشت، یکی از صفحاتی که کامنت‌های پر حرارتی خواهد داشت، صفحه گلزار است.

اینستاگرام پرویز پرستویی

7

استاد پرستویی با اینستانوشته‌های مفهومی محبوب خود، سال نود و هفت را با انتشار بیش از هزار و ششصد و اندی پست و کسب ۴.۵ میلیون فالوور تمام کرد. عادت دارد پست‌هایی مفهومی که برداشت‌های وی از سخنان نغز حکما، نویسندگان، فلاسفه ایرانی و غربی است را به اشتراک گذاشته و خود را از دنیای سلفی‌های یهویی و جشن تولد و عوام بازی برخی از چهره‌ها، جدا کند تا اینستاگرامش، آموزنده باشد. شاید علت افزایش سالانه شمار مخاطبانش، همین نکته باشد.

 

محمدرضا گلزار الناز شاکردوست مهناز افشار بهنوش بختیاری رامبد جوان حسن ریوندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین