کد خبر: 33994 A

مانی حقیقی با اژدها در باربیکن لندن

مانی حقیقی با اژدها در باربیکن لندن

"اژدها وارد می‌شود" به کارگردانی مانی حقیقی آغازگر برنامه "شعر در تصویر: سینمای معاصر ایران" در مرکز باربیکن لندن خواهد بود.

ایران آرت: مرکز باربیکن لندن که در سال‌های گذشته میزبان چهره‌های سرشناس هنری و فرهنگی ایران بوده است، روز چهاردهم فروردین در مراسم افتتاح برنامه "شعر در تصویر: سینمای معاصر ایران" میزبان مانی حقیقی خواهد بود.

آغازگر این برنامه نمایش فیلم "اژدها وارد می‌شود" است. حقیقی در این مراسم با حضور در نشست پرسش و پاسخ درباره اثر خود و شاعرانگی در سینما صحبت خواهد کرد.

"اژدها وارد می‌شود" که در بخش مسابقه جشنواره برلین به نمایش درآمده بود، پنجمین فیلم سینمایی حقیقی است. این فیلم در جشنواره‌های مختلف خارجی به نمایش درآمده و موفق به کسب جوایز شده است.

در سایت مرکز باربیکن لندن با اشاره به بخشی از نقد منتشر شده درباره "اژدها وارد می‌شود" در ورایتی، این فیلم چنین توصیف شده است: "بخشی داستان جنایی، بخشی شبه‌مستند و بخشی فانتزی"

"اژدها وارد می‌شود" سوم آوریل (چهاردهم فرودین ماه)، به ساعت محلی ۱۸.۱۰ در مرکز باربیکن لندن روی پرده خواهد رفت.

این فیلم با بازی امیر جدیدی، احسان گودرزی، همایون غنی‌زاده، نادر فلاح، علی باقری، جواد انصاری و کیانا تجمل و با حضور سعید حجاریان و صادق زیباکلام داستان قتلی است که در جزیزه‌ای دور افتاده رخ می‌دهد.

 

اژدها وارد می شود مرکز باربیکن لندن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین