کد خبر: 33993 A

خانم مجری: با فیلم "زندانی‌ها" خوابمان برد/ ده‌نمکی: همان بهتر که بخوابید!

خانم مجری: با فیلم "زندانی‌ها" خوابمان برد/ ده‌نمکی: همان بهتر که بخوابید!

مسعود ده‌نمکی در واکنش به انتقاد گوینده خبر تلویزیون از فیلمش گفت: این فیلم برای کسانی است که خودشان را به خواب نزده‌اند و چیپس و پفک جای اندیشیدن را برایشان در سینما نمی‌گیرد.

ایران آرت: المیرا شریفی‌مقدم از دیدن فیلم جدید مسعود ده‌نمکی راضی نبود و با هشتگ "زندانی‌ها" از این فیلم انتقاد کرد. مجری شناخته‌شده شبکه خبر در توییتر نوشت: "هر بلیت سینما بیست هزار تومان قیمت داره! در انتخاب فیلم دقت کنید تا پول و زمان شما هدر نره، همسرتون هم خوابش نبره! #زندانیها"

به گزارش ایران‌آرت، مسعود ده‌نمکی در واکنش به انتقاد شریفی‌مقدم از فیلمش در اینستاگرام نوشت: "ضمن احترام به شخصیت ایشان اما باید عرض کنم شما همون خواب بمونید بهتره چون این فیلم برای کسانی هست که خودشون رو به خواب نزدن. و چیپس و پفک جای اندیشیدن رو براشون توی سالن سینما نمی گیره."

ده‌نمکی در ادامه نوشت: "البته اینطور مطلب نوشتن و انتشار عمومی اون اسمش نقد فیلم نیست و دعوت عمومی به ندیدن یک فیلمه وگرنه هرکس می تونه نظر خودش رو داشته باشه اونم در فضایی که به اسم طنز همه کار می‌کنند و کسی مدعی ارشاد و هشدار به دیگران نیست پس معلومه مشکل جای دیگه است."

5165299

فیلم جدید مسعود ده‌نمکی با عنوان "زندانی‌ها" بر خلاف مجموعه فیلم‌های "اخراجی‌ها" تا اینجای کار در گیشه نوروزی هم کم فروغ بوده است. این فیلم با اختلاف در رده چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران نوروزی قرار دارد. 

مسعود ده نمکی المیرا شریفی مقدم زندانی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین