کد خبر: 33991 A

لباس ابرقهرمانی بر تن خانم بازیگر 19 ساله / عکس

لباس ابرقهرمانی بر تن خانم بازیگر 19 ساله / عکس

برک بسینگر 19 ساله در سریال "استارگرل" در نقش ابرقهرمانی کورتنی وایت‌مور ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: شبکه‌ اینترنتی "دی‌سی یونیورس" روز جمعه در "واندرکان" از اولین تصویر "برک بسینگر" در نقش "کورتنی وایت‌مور/استارگرل" (Stargirl) رونمایی کرد. در این پوستر بازیگر فیلم "مدرسه‌ی راک" (School of Rock) با لباس ابرقهرمانی خود که توسط "لورا جین شنون" طراحی شده دیده می‌شود و پشت سر او چیزی که به نظر یک ربات می‌رسد به چشم می‌خورد که باید (S.T.R.I.P.E.) ابرربات ۱۵ فوتی او با هدایت ناپدری‌اش "پت" با بازی "لوک ویلسون" باشد. این سریال به نوشته‌ی "اینترتینمنت ویکلی" باید لحنی طنزآمیزتر از دیگر سریال "دی‌سی یونیورس" یعنی "تایتان‌ها" (Titans) داشته باشد.

این سریال که "جف جانز" را به عنوان شورانر در کنار خود دارد، ماجراهای کورتنی در شهر خیالی "بلو ولی" را دنبال می‌کند. مادر کورتنی به تازگی با "پت" ازدواج کرده و او سرانجام می‌فهمد که ناپدری‌‌اش یکی از همکاران سابق "استارمن" با بازی "جوئل مک‌هیل" در گروه ابرقهرمانی "انجمن عدالت آمریکا" بوده است. او به عضویت گروه درمی‌آید تا به عنوان "استارگرل" الهام‌بخش نسل خود باشد. این شخصیت توسط جانز خلق شده است.

stargirl

آنطور که سی نما نوشته؛ در سریال "استارگرل" "هنری توماس" در نقش "دکتر مید-نایت"، "لو فرینو جونیور" در نقش "اورمن"، "ایمی اسمارت" در نقش باربارا مادر کورتنی، "مگ دیلیسی" در نقش "سیندی برمن" همکلاسی کورتنی و دختر دشمن دیرینه‌ی انجمن عدالت "دراگون کینگ"، "جین آستین واکر"، "انجلیکا واشینگتن" بازیگر سریال "بی‌شرم"، "نیل جکسون"، "کریستفر جیمز بیکر" بازیگر سریال "کارآگاه واقعی" و "هانتر سنسون" به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال "استارگرل" اوایل سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

 

ابرقهرمان ابرقهرمان زن برک بسینگر دی سی یونیورس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین