کد خبر: 33957 A

چینی‌ها اولین بیننده قسمت جدید "انتقام‌جویان"

چینی‌ها اولین بیننده قسمت جدید "انتقام‌جویان"

مردم چین پیش از سایر نقاط دنیا فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" را می‌بینند.

ایران آرت: استراتژی اکران فیلم‌های بلاک‌باستر در سال‌های اخیر مدام در حال تغییر بوده و فیلم‌ها معمولاً ابتدا در داخل آمریکا روی پرده می‌رفتند و سپس به مرور، در هفته‌ها و گاهی ماه‌های بعد در سایر کشورهای خارجی به نمایش درمی‌آمدند. استودیوی مارول این رویه را تغییر داد تا مخاطبین سراسر دنیا به صورت همزمان فیلم‌های ابرقهرمانی آنان را ببینند.

فیلم "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" (Avengers: Infinity War) سال گذشته در یک روز در تمامی بازارهای جهانی اکران شد تا داستان فیلم برای مخاطبین منطقه‌ای پیش از دیدن آن فاش نشود. با وجود این، "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) به تناوب عرضه می‌شود و ابتدا در تاریخ ۲۴ آپریل (۴ اردیبهشت ماه) در کشور چین و سپس در تاریخ ۲۶ آپریل در آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود. پوستر چینی فیلم اکران آن در این تاریخ را تأیید می‌کند.

به گزارش سی نما، پس از وقایع فیلم "جنگ بی‌نهایت" و حمله‌ی تانوس یا "تایتان دیوانه" به زمین، دنیا به ویرانه بدل شده و "انتقام‌جویان" باقی مانده باید با همکاری یکدیگر تانوس را شکست دهند و نظم سابق را به دنیا بازگردانند. منابع نزدیک به استودیو، اکران زودهنگام فیلم در کشور چین را برای مقابله با مشاهده‌ی غیرقانونی فیلم دانسته‌اند.

نکته‌ی جالب توجه در مورد پوستر جدید فیلم، تنها به خاطر تأیید تاریخ اکران آن در کشور چین نیست و بار دیگر شخصیت‌های نجات یافته و از بین رفته به دست تانوس را به شکلی واضح‌تر مشخص می‌کند. اوایل این هفته مارول با انتشار پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم تأیید کرد که "شوری" از حمله‌ی تانوس نجات نیافته اما "والکیری" به قسمت بعدی بازخواهد گشت. استودیو پوستر شخصیت‌های زنده را به صورت رنگی و کاراکترهای مرده را سیاه و سفید طراحی کرده بود.

"انتقام‌جویان: آخر بازی" در تاریخ ۲۶ آپریل (۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

 

انتقام جویان انتقام جویان: جنگ ابدی انتقام جویان: جنگ ابدیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین