کد خبر: 33953 A

اعتراض مردم گرجستان به کنسرت جنجالی تتلو / سفارت ایران بیانیه صادر کرد

اعتراض مردم گرجستان به کنسرت جنجالی تتلو / سفارت ایران بیانیه صادر کرد

سفارت ایران در گرجستان در واکنش به اعتراض برخی از مردم این کشور به خاطر برگزاری کنسرت تتلو در تفلیس، در بیانیه‌ای تاکید کرد تتلو در ایران پرونده قضایی دارد.

ایران آرت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس در پاسخ به اعتراض برخی شهروندان گرجستان از رفتارهای غیر فرهنگی در جریان کنسرت امیرحسین مقصودلو (تتلو) در پایتخت این کشور، بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این بیانیه آمده است: "نظر به رنجش و واکنش گروهی از مردم گرجستان که به دنبال برخی رفتارهای خارج از اخلاق و قانون به اصطلاح یک خواننده ایرانی در جریان برگزاری کنسرت در شهر تفلیس ایجاد شده است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس ضمن ابراز تاسف از اقدام انجام شده و به منظور آگاهی افکار عمومی اعلام می نماید:

این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در تفلیس نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور کاملا بی‌اطلاع است.

شایان ذکر است فرد مذکور در حال حاضر به دلیل جرائم مرتکب شده، دارای پرونده قضایی در ایران است.

مردم فهیم گرجستان به طور شایسته از روابط دیرینه تاریخی، دوستانه و پیشینه فرهنگی دو ملت آگاه هستند و قطعا حساب رفتارهای غیراخلاقی و ناهنجار برخی افراد بزهکار که آگاهانه و یا ناگاهانه با بی احترامی به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و قوانین و مقررات دو کشور اسباب رنجش خاطر و واکنش منفی افکار عمومی دو ملت را فراهم می‌آورند از فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی جدا دانسته و آن‌را نمونه‌ای از جامعه اخلاق‌مدار ایرانی نمی‌داند.

بدیهی است مردم ایران همواره با احترام به قوانین،مقررات و فرهنگ ملت گرجستان، مردم این کشور را دوستان تاریخی خود  دانسته و همواره از توسعه مناسبات فرهنگی و تاریخی دو کشور استقبال می نمایند.

این‌گونه رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارف به هیچ وجه در تناسب با فرهنگ ملت و جامعه اخلاق مدار ایرانی نبوده و فرهنگ غنی ایرانی برآمده از تمدن مشترک دو کشور در تنافر کامل با هرگونه بداخلاقی افراد هنجار شکن و متخلف است."

چندی پیش، امیر مقصودلو در تفلیس کنسرتی را برگزار کرد که در آن گفتار و رفتار زننده و جنجالی او و برخی از تماشاگران، اعتراض مردم گرجستان را برانگیخت. 

I0F3xXFRtQT4

گرجستان تتلو امیر تتلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین