کد خبر: 33929 A

فیلم جدید آری استر در قلمرو وحشت / میدسامر اکران می‌شود

فیلم جدید آری استر در قلمرو وحشت / میدسامر اکران می‌شود

تراژدی خانوادگی جدید کارگردان فیلم "موروثی" تابستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

ایران آرت: آری اَستِر یکی از فیلم‌سازان نوظهوری است که سال گذشته با اولین تجربه کارگردانی‌اش، "موروثی"، درخشید و یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های دهه‌های اخیر را خلق کرد.

به گزارش هنر و تجربه، به همین دلیل همه کاملاً کنجکاو فیلم بعدی استر شده‌اند؛ فیلمی با نام "میدسامر" / Midsommar که در فصل تابستان به همت کمپانی "A24" اکران خواهد شد. البته هنوز جزییات چندانی از این فیلم مشخص نیست ولی نویسنده و کارگردان جوانش در گفت‌وگوی تازه‌ای با "والچر" این تریلر را چنین توصیف کرده است: "فیلمی درباره جدایی به همان شیوه‌ای که "موروثی" به یک تراژدی خانوادگی می‌پردازد. البته این فیلم آشکارا ترسناک نیست اما هنوز در قلمرو وحشت جریان دارد."

استر می‌افزاید: "این فیلم خیلی هراس‌انگیز است اما مردم نباید با انتظار تماشای یک "موروثی" دیگر به دیدن آن بروند… اما نمی‌دانم تماشاگران با چه انتظاری می‌توانند به دیدن فیلم بروند… شاید بتوان گفت این فیلم یک "جادوگر آز" است با گمراهان و منحرفان." البته او پیش از این فیلمش را "یک اثر ترسناک از اسکاندیناوی" و "فیلمی آخرالزمانی درباره جدایی" هم توصیف کرده بود.

فلورنس پیو، جک رِینِر و ویل پولتر از بازیگران اصلی "میدسامر" هستند که استر در پایان حرف‌هایش آن را دیگر فیلم ترسناک کارنامه‌اش خوانده است و گفته تا مدت‌ها قصد ندارد در ژانر وحشت فیلمی بسازد؛ و این روزها روی چند فیلم‌نامه ژانری دیگر کار می‌کند.

فیلم ترسناک سینمای وحشت آری استر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین