کد خبر: 33917 A

کنسرت همایون شجریان با ارکستر اورنج سیتی / عکس‌ها

کنسرت همایون شجریان با ارکستر اورنج سیتی / عکس‌ها

همایون شجریان، سهراب پورناظری و شهرداد روحانی در ایالت کالیفرنیا به اجرای موسیقی پرداختند.

ایران آرت: کنسرت "نوروز" در شهر اورنج سیتی ایالت کالیفرنیا با شرکت ارکستر پسیفیک به رهبری "کارل سن کلیر" و همایون شجریان و سهراب پورناظری به همراه گروه نوازندگان، در تاریخ یکشنبه 24 مارس برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت شهرداد روحانی به رهبری ارکستر پسیفیک پرداخت و قطعات لذت‌بخشی را به گوش شنونده‌ها رساند و قبل از ترک صحنه با تشویق پر شور تماشاگران ایرانی و آمریکایی مواجه شد.

بعد از اجرای ارکسترال شهرداد روحانی، این بار همایون شجریان، سهراب پورناظری و تیم نوازنده همراه به روی صحنه آمدند. سهراب پورناظری اجرا را با بداهه نوازی تنبور آغاز کرد و در ادامه به اجرای گلچینی از بهترین قطعات آلبوم‌های ساخته (سهراب پورناظری) و (تهمورس پورناظری) پرداختند.

photo_2019-03-27_23-16-52 (2)

برخی از قطعات به صورت باز تنظیم شده برای ارکستر و به رهبری "کارل سن کلیر" اجرا شدند. قطعات اجرایی از آلبوم های "نه فرشته ام نه شیطان"، "خداوندان اسرار"، "ایران من"، "رگ خواب"، "آرایش غلیظ" و حتی قطعه ای از آلبوم منتشر نشده(آیینه ها) بود.

گروه نوازندگان را مهیار طریحی(نوازنده سنتور) آیین مشکاتیان(نوازنده ساز های کوبه ای) حسین رضایی نیا(نوازنده دف) آرین کشیشی(نوازنده گیتار بیس) و ارکستر پسیفیک تشکیل می‌دادند. نوید کندلوسی نوازنده ایرانی ویولن نیز به صورت مستقل با ارکستر پسیفیک در ابتدای مراسم همکاری کرد.

photo_2019-03-27_23-17-01

همایون شجریان و سهراب پورناظری پس از برگزاری این کنسرت روز 29 مارس مصادف با ۹ فروردین در شهر سن خوزه تور کنسرت های "ایران من" را آغاز خواهند کرد

photo_2019-03-27_23-17-01 (2)

photo_2019-03-27_23-16-52 (3)

همایون شجریان شهرداد روحانی سهراب پورناظری ارکستر پسیفیک ارکستر اورنج سیتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین