کد خبر: 33915 A

سریال "چیزهای عجیب" رکورد زد

سریال "چیزهای عجیب" رکورد زد

طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" به پر یننده‌ترین تریلر شبکه نتفلیکس در یوتیوب تبدیل شده است.

ایران آرت: هفته گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات فصل سوم این سریال مورد انتظار تابستان امسال بودیم. اکنون این تریلر به پر بازدیدترین تریلر شبکه نتفلیکس در وب‌سایت یوتیوب تبدیل شده است.

طبق آمار صفحه رسمی شبکه نتفلیکس در یوتیوب، اولین تریلر رسمی سریال "چیزهای عجیب 3" در طول یک هفته‌ای که از انتشار آن می‌گذرد، تا به این لحظه بیش از ۲۲ میلیون بار تماشا شده است تا به پر بیننده‌ترین تریلر این شبکه در یوتیوب تبدیل شود. این رکورد پیش از این به آخرین تریلر فصل دوم سریال "چیزهای عجیب" با ۱۹ میلیون بار تماشا تعلق داشت که حال به رتبه دوم نزول کرده است و در رتبه سوم نیز شاهد حضور تریلر رسمی فیلم Bird Box (برد باکس) با ۱۸ میلیون بار تماشا هستیم.

به گزارش زومجی، میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

اتفاقات فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. 

سریال "چیزهای عجیب" تا به امروز نامزد دریافت ۳۱ جایزه امی شده که تا به امروز ۶ جایزه نیز از این مراسم دریافت کرده است. علاوه بر این، این سریال نامزد دریافت ۴ جایزه گلدن گلوب نیز شده، اما تاکنون موفق به دریافت این جایزه نشده است.

فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" در ۸ قسمت تولید شده و در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

 

یوتیوب نتفلیکس چیزهای عجیب سریال پربیننده چیزهای عجیب 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین