کد خبر: 33904 A

حمایت کیهان کلهر و "قند پهلو" از هموطنان سیل‌زده

حمایت کیهان کلهر و "قند پهلو" از هموطنان سیل‌زده

بخشی از درآمد حاصل از کنسرت‌های پیش رو کیهان کلهر صرف یاری رساندن به هم‌میهنان گلستانی می‌شود.

ایران آرت: کیهان کلهر قصد دارد بخشی از درآمد کنسرت‌های پیش رویش را به سیل‌زدگان گلستان اختصاص دهد.

به گزارش ایران آرت، این آهنگساز و نوازنده کمانچه در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرده است:

"بخشی از درآمد حاصل از کنسرت‌های پیش رو صرف یاری رساندن به هم میهنان گلستانی می‌شود. و شما عزیزانی که یک ماه پیش بلیت کنسرت‌ها را تهیه کردید پیشاپیش در این کمک‌رسانی سهیم هستید."

همچنین در خبری دیگر اعلام شد؛ مجری، داوران و طنزپردازان برنامه تلویزیونی "قند پهلو" به منظور افزایش نشاط و ارتقا روحیه هموطنان سیل‌زده به مناطق حادثه‌دیده سفر و در کمپ‌های آسیب‌دیدگان برنامه اجرا می‌کنند.

سازندگان این برنامه تلویزیونی به‌زودی با هماهنگی نهادهای مسئول در سازمان صداوسیما و جمعیت هلال احمر به اجرای برنامه در کمپ‌های آسیب‌دیدگان در مناطق سیل زده خواهند پرداخت.

57852286

پیش از این نیز در حادثه زلزله ابهر جمعی از دست اندر کاران این برنامه همراه با زنده یاد حسین محب اهری در جمع بازماندگان حادثه زلزله ابهر به اجرای برنامه پرداختند.

در حادثه سیل امسال نیز مجریان و طنزپردازان برنامه "قند پهلو" ضمن همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر و اختصاص بخشی از دستمزد خود به جمعیت هلال احمر ک شور جهت کمک به این عزیزان در جمع هموطنان خود حضور به هم می‌رسانند.

فصل هشتم "قند پهلو" محصول گروه مهارت‌های شبکه آموزش سیما است که در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما راهی آنتن می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و میثم تربتی و با اجرای رضا رفیع تولید شده است و شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه هستند.

سیل کیهان کلهر قند پهلو سیل زدگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین