کد خبر: 33867 A

فاطماگل از همسرش جدا شد/عکس

فاطماگل از همسرش جدا شد/عکس

ایران آرت: خبر‌ها حاکی از آن است که "برن سات" در حال جدایی از همسرش "کنعان دوغلو" است. با وجود این که زوج معروف ترکیه‌ای از روز‌های نخست ازدواجشان -در حدود پنج سال- با شایعه جدایی مواجه بودند، اما اینبار اوضاع فرق می‌کند و آن‌ها جدی در حال طلاق گرفتن هستند، به ویژه اینکه هر یک از آن‌ها در خانه‌های جداگانه و به تنهایی زندگی می‌کنند.

بنا به گزارش تابناک باتو به نقل از CNN ترکیه، به نقل از منبع نزدیک به "برن سات" که با نقش فاطماگل به شهرت رسید، این بازیگر ترکیه‌ای از همسرش کنعان تقاضای طلاق نموده و تأکید کرده که در ازای طلاق هیچ جبران مادی از همسرش نمی‌خواهد.

فشار رسانه‌ها و خانواده، مشکلات زوج معروف ترکیه‌ای را بیش از پیش کرده و به گفته "برن" زندگی به شدت برای آن‌ها غیرقابل تحمل شده است.

"دوغلو" اصرار می‌کند که می‌توانند با عشق موجود در زندگی بر مشکلات فائق بیایند، اما "برن" اینبار در تصمیم خود کاملاً مصمم و جدی است، تا جایی که به خانه‌ای جداگانه نقل مکان کرده است.

"برن سات" دیگر نمی‌تواند مشکلات خود را از دوربین‌ها پنهان کند، با وجود اینکه سعی می‌کند جزئیات زندگی شخصی و اخبار طلاق خود را از کنعان دوغلو پنهان نماید، اما چهره غمگینش او را افشا می‌کند.

پاپاراتزی‌ها عکس‌هایی از برن سات را در یک کافه در منطقه "نیشان تاشی" گرفته اند که صورتی رنگ پریده و بدون لبخند داشته و با مو‌های ژولیده از خانه خارج شده است. یکی از کارکنان کافه گفت که برن پنج پاکت سیگار مصرف کرد، و حلقه ازدواج هم در دست نداشت.

برن و کنعان دوغلو پس از دو سال آشنایی در جولای ۲۰۱۴ در شهر لس آنجلس و در مراسم ازدواج باشکوهی با یکدیگر ازدواج کردند و همواره شایعاتی پیرامون طلاق آن‌ها منتشر می‌شد.

56a4ca5ec03c0e45b056d924

طلاق برن سات بازیگر ترکیه ای بازیگر ترک فاطما گل
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین