کد خبر: 33861 A

هدیه تهران در مناطق سیل زده/عکس

ایران آرت : هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان برای حمایت از هموطنان سیل زده در استان گلستان در جمع خادمان موکب علی بن موسی الرضا برای پخت عذا برای سیل زدگان حاضر شد.

 

هدیه تهرانی

او پیشتر با مشارکت در راه‌اندازی کمپین #من_گلستانم به لزوم توجه به وضعیت سیل‌زدگان بعد از فرونشست آب اشاره کرده و در صفحه شخصی خود نوشته است: از آنجایی که خودم شخصاً در گرگان مستقر هستم و امکان دسترسی و حضور مکرر در مناطق سیل‌زده را دارم، به همراه تعدادی از دوستان در حال ایجاد کمپینی برای کمک به هموطنان آسیب دیده ناشی از این حادثه هستیم، چرا که پس از فرونشست آب، گل و لای و رسوبات باقی می‌ماند و خانواده‌های خسارت دیده و مستأصل که نیاز به توجه و کمک جدی برای بازسازی زندگی خود دارند. بنابراین تمرکز کمک‌های کمپین مورد نظر بر همراهی و همیاری با این خانواده‌هاست تا پس از فروکش کردن هیجانات رسانه‌ای، در گذشت ایام به فراموشی سپرده نشوند.

هدیه تهرانی همچنین از مردم خواست تا کمک‌های غیرنقدی خود مانند آب آشامیدنی، سِت بهداشتی بانوان و نوزادان، کنسرو- خوراکی، مواد شوینده، ظروف یک بار مصرف و لباس گرم و پتو را به مرکز جمعیت هلال احمر گرگان؛ واقع در کمربندی روبروی میدان بار تحویل دهید.

 

هدیه تهرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین